יודה עד הבית

אם תכנסו לחדר של חובב קומיקס תגלו אין ספור דמויות קומיקס בקופסאות מקוריות, חוברות קומיקס ארוזות היטב, קלפים באריזות שמעולם נפתחו וגם לא יפתחו.
בנימה אישית, אני מתקשה להבין את התופעה, אין קופסה שלא נפתחת, מעטפה שלא נקרעת. רק המסתורין של מה שיש בפנים יכול להרוג אותי, ולגרום ללילות בלי שינה.

אבל אספנים רציניים, וביניהם, גברים, נשים, ילדים וטף, מבינים את הערך ומשאירים את המסתורין מסתורי.

תרבות הקומיקס עלתה לישראל מארצות הברית באיחור של כמה עשרות שנים, ותוך זמן קצר הראתה סימני עליה מוצלחים. העולה החדשה הביאה לעולם אין ספור אספנים חדשים ומדינת ישראל מצאה את עצמה במשבר קיומי 🙂 , כיאה לכל עליה!

לא מן הנמנע שהתופעה הכניסה וממשיכה להכניס שחקנים חדשים בתחום הקומיקס.
ולאחרונה נולד שחקן חדש, שבא לתת מענה איכותי ויעל דווקא לארון הבגדים של האספן המצוי.

אף אספן שמכבד את עצמו לא ילבש טי שרט רגיל, הוא ילבש חולצה מאותרת בדמות אהובה מעולם הקומיקס, חולצה המבטאת הנפש העדינה של האספן שתמיד חלם להיות סופר מן, אבל במציאות הוא איך נאמר רק הייטקיסט עם משכורת ענק שיחריב את העולם עם טכנולוגיות AI שהוא מפתח, אבל עד אז ירוויח מספיק כסף כדי לקנות עוד דמות קומיקס במלא כסף ויעטר את גופו בטי שרט מגניבה.

אבל לא רק אספן קומיקס יתעניין בשחקן החדש, גם פאשניסטה מצויה תמצא את עצמה גולשת באתר ומחפשת חולצה.
אסביר, אי שם בשנות ה 90 העליזות, טי שרטים עם דמויות, נכנסו חזק לעולם האופנה וכיום בשנות האלפיים שנות ה 90 חוזרים ובגדול ופאשניסטה מצויה כבר מזמן חורשת על חנויות הבגדים ומחפשת את הטי שרט המושלם ללוק רטרו מגניב.

אתר גיקר מציעה לאספן ולפאשניסטה מגוון טי שרטים וכובעים מקוריים עם דמויות קומיקס.
כיאה למוצר מקורי, כל מוצר ומידה במלאי מוגבל, המבחר אומנם מתעדכן באופן קבוע, אבל אם חשבתם על טי שרט עם וונדר וומן ולא קניתם, רוב הסיכויים שלא תמצאו אותה מחר.

שי זמיר מייסד האתר: "תרבות הקומיקס היא הרבה יותר עמוקה ממה שאנשים חושבים. יש לה אמירה והיא מבטאת ערכים חזקים בדרך ייחודית. אני מתרגש להשיק את 'גיקר' ומתכנן לעבות את הקולקציה למוצרים נוספים, עם מגוון עשיר יותר של סיפורי קומיקס וכמו כן גם בובות פופ".

https://geeker.co.il/
טלפון: 0523583171
משלוחים בפריסה ארצית
משלוח חינם בקניה מעל 150 ש"ח

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן