10 מוצרים חדשים על המדפים שיעשו לכם את היום

בין מדפי הסופרמרקט המוכרים, מצויים מוצרים חדשים שמחכים לגלותם.
אנחנו גילינו כמה, ואנחנו כאן לספר לכם עליהם.

ביצים קטנים ומפתיעים
ביצי שוקולד קידנר באונו בטעם המוכר ואהוב
ביצי קינדר בואנו מכילים מעטפת וואפל עבה בציפוי שוקולד חלב ומילוי קרם אגוזי לוז ארומטי ובמרקם חלק. האריזה מעוצבת בצורה מרשימה ומקושטת באיורים של סביבון, המוסיף נגיעה חגיגית ומיוחדת למוצר.
להשיג ברשתות המזון והחנויות הפרטיות.

צילום פררו

וויסקי סינגל מאלט Spirit Of Hope
מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, M&H (מילק אנד האני), משיקה וויסקי סינגל מאלט Spirit Of Hope,  שהתיישן בחבית יין אדום לשעבר של יקב ויתקין, אשר נוצר לזכר קורבנות אירוע הטרור הנוראי שאירע ב-7.10 בעוטף עזה. כל ההכנסות ממכירת הוויסקי יתרמו לתנועה הקיבוצית לשיקום ובנייה מחדש של יישובי עוטף עזה.
להשיג ב https://mh-distillery.com/he/

צילום טל אלפנדרי

חטיף מקרמל
מדי שנה צרכני החטיפים מצפים לחדשנות בסדרת אפרופו בציפוי וללא ספק טעם הקרמל מתאים כמו כפפה ליד. בשנים האחרונות טעם הקרמל הפך לטרנדי ונחשק בישראל וניתן למצוא אותו במגוון מתכונים וקינוחים רבים. לכן יצרו באסם-נסטלה שילוב מעולה של הטעם והפריכות הייחודיים של אפרופו בציפוי קרם בטעם קרמל אשר יוצרים יחד חוויית טעמים מעניינת וחדשה בפה.
אגב ציפור קטנה לחשה לנו שאפרופו מצופה שוקולד חוזר למדפים.
להשיג ברשתות המזון והחנויות הפרטיות.

צילום סטודיו אוסם

בקבוק הגזה עם פלסטר
סודהסטרים בשיתוף פעולה עם האמן דדה  @dedebandaid יצרו יחד מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם איורים של פלסטר 'פצעי טרור' למען העלאת המודעות לסיוע ותמיכה נפשית לנפגעי ונפגעות פוסט טראומה על רקע לאומי 
כל הרווחים ייתרמו לעמותת נט"ל.
להשיג באתר https://sodastream.co.il/

צילום באדיבות סודהסטרים

כובע לשמירה על טריות המזון
המותג קוקי מציע שקיות ניילון עם גומי, פתרון אולטימטיבי לשמירה על טריות ואיכות המזון. השקיות של קוקי  מגיעות  "ככובע" המכסה בקלות כל כלי. השקיות גומי  מונעות ומגינות  מחדירת  ומספיגת לחות וריחות מהמקרר, ובאמצעותן ניתן לחסוך זמן יקר, להאריך את חיי המזון.  
מתאים לסגירת כל סוג או גודל של קערה, צלחות, קופסאות, או כל כלי אחסון אחר.
מעניק כיסוי מיטבי השומר על טריות המזון וחוסך את הצורך להעביר מכלי ההגשה לקופסה ייעודית.
ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק

צילום אנטולי מיכאלו

משקה בריא לסוכרתיים
רשת rebar משיקה סדרת משקאות המבוססת על סוכר ממקור פרי בלבד, ללא תוספת דבש או סילאן ועל בסיס יוגורט ללא סוכר. הסדרה החדשה נולדה מהצורך הגובר של לקוחות במנות מופחתות פחמימות, והיא כוללת ארבעה משקאות חדשים, על בסיס 4 מהמשקאות הפופולאריים ביותר בתפריטי הרשת. במשקאות אלו הופחתה רמת הפחמימות בלפחות 25% ביחס למשקאות הרגילים. המשקאות בגודל small מכילים בין 17-30 גרם פחמימות למשקה ובכך עומדים בדרישות התזונה של סוכרתיים.
re/lax N.A.S: מנגו, אננס, יוגורט ללא סוכר ומשקה קוקוס. משקה בגודל small מכיל 20 גרם פחמימות.
re/shape N.A.S: בננה, תפוח, אגוזי קליפורניה, פשתן, תאנים ויוגורט ללא סוכר. משקה בגודל small מכיל 28 גרם פחמימות.
super/dtox N.A.S: משקה סופר-פוד טבעוני: אננס, מנגו, תרד, עשב חיטה, צ'יה, קשיו, ג'ינג'ר ועלי נענע. משקה בגודל small מכיל 24 גרם פחמימות.
pro/berries N.A.S: אוכמניות, תות, בננה, קשיו, קינמון וחלבון טבעי וניל (20 גרם חלבון). משקה בגודל small מכיל 17 גרם פחמימות.
להשיג ברשת rebar

צילום רונן מנגן

לימוני ונמרח
"משני" משיקה סלט חדשני באיכות פרמיום: ממרח לימון. סלט ממרח הלימון מיוצר מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של "משני".
הממרח מתאים לשימוש בתבשילי דגים, בשר ועוף ובמיוחד לסנדוויץ' טוניסאי וכריכים.
להשיג בחנויות המפעל של משני וברשתות המזון ברחבי הארץ.

צילום יעל האן

תפוזים X גזר
"פרימור" משיקה מיץ סחוט טבעי חדש: מיץ תפוזים וגזר
מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט וטבעי, ללא חומרים משמרים, ישווק בבקבוק אישי של 400 מ"ל ובבקבוק משפחתי של 1 ליטר.
המיצים בעלי ערכים תזונתיים וסגולות בריאותיות של גזר טבעי ותפוזים.
המיץ טעים ומאוזן בשילוב הטעמים המיוחד, שילוב מושלם של  פרי וירק וכן טבע וטעם ומעניק תחושה של בית קפה אצלכם בבית. 
להשיג ברשתות השיווק

באדיבות רוני ברוקס

קפוא מרובע ובריא
המותג יכין משיק סדרת "בריאבוע": 2 משפחות של קוביות סופר פוד, שום ועשבי תיבול. משפחת קוביות הסופר פוד מהווה בשורה חדשה עם  הבאת ערכים חדשים לקטגוריות הקפואים ברשתות השיווק המקומיות. מעתה לא רק נחלת חנויות הטבע היוקרתיות, קוביות ספירולינה, קייל, סלק-ליקופן ועוד לשימוש יומיומי בשלל מתכונים. מנגד, משפחת קוביות התיבול מגיעה לצרכנים בקוביות XL מוגדלות מהמקובל בענף כיום ומותאמות לשימוש הנהוג במטבח הישראלי.
סדרת קוביות הסופר פוד (מזון-על) כוללת: ספירולינה (מגשית 10 קוביות של 14.5 גרם), קייל (מגשית 10 קוביות של 14.5 גרם), סלק-ליקופן (מגשית 10 קוביות של 14.5 גרם), כורכום (מגשית 10 קוביות של 8 גרם), ג'ינג'ר (מגשית 10 קוביות של 8 גרם).
סדרת עשבי התיבול כוללת: צנצנת מרובעת של ממרח שום המכילה 200 גרם, שום כתוש (מגשית 10 קוביות של 8 גרם), פטרוזיליה (מגשית 10 קוביות של 8 גרם), בזיליקום (מגשית 10 קוביות של 8 גרם), כוסברה (מגשית 10 קוביות של 8 גרם) וטעם חדש! כרישה (מגשית 10 קוביות של 14.5 גרם).
להשיג ברשתות המזון

צילום סטודיו אורית חן צדוק

פרגית או נקניקיה
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת הנקניקיות שלה ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה מוצר חדש: נקניקיות פרגיות. הנקניקיות החדשות מיוצרות מבשר עוף צעיר (פרגית) בתיבול ומרקם עדין. הן ללא גלוטן, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון ל-100 גרם. טעמן ומרקמן של הנקניקיות מעודן והן מומלצות מאוד לארוחות ילדים, לחימום במים, טיגון ומיקרו. נקניקיות פרגיות של יחיעם ישווקו באריזת 400 גרם וניתן להשיגן ברשתות המזון ברחבי הארץ.

צילום סטודיו Sell360pro

על מדפי הסופר נמצאים תמיד מוצרים חדשים ומרגשים, ולאחרונה גילינו מגוון רחב של חידושים שכדאי לכם להכיר. מביצי שוקולד קינדר בואנו המפתיעים ועד למשקה הבריא לסוכרתיים מבית rebar, כל מוצר מביא איתו טעם וחוויה ייחודיים. חטיפים קרמליים, וויסקי עם משמעות, בקבוקי סודהסטרים עם עיצוב מיוחד, וכובעים לשמירה על טריות המזון הם רק חלק מהפריטים שפגשנו. הפתעות אלו ועוד רבות אחרות מחכות לכם ברשתות המזון והחנויות הפרטיות ומוכנות להוסיף טעם וצבע ליום יום שלכם.



View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן