פסטיבל ״מנופים״ לאמנות עכשווית בירושלים

פסטיבל ״מנופים״ לאמנות עכשווית בירושלים

26 – 29 באוקטובר 2021

"מנופים" – פסטיבל האמנות השנתי של ירושלים חוזר בגדול לרחובות העיר לאחר שנה שהתקיים און ליין בעקבות משבר הקורונה

פסטיבל "מנופים" המתקיים מדי שנה בסתיו, מזניק את פתיחת עונת האמנות הירושלמית וחושף בפני הקהל הרחב את היצירה המרתקת והתוססת המתרחשת בירושלים, על כל מורכבויותיה ובשיתוף עם מוסדות תרבות, גלריות, קהילות, יוצרות ויוצרים עצמאיים ממגזרים שונים הפועלים בעיר 

פסטיבל מנופים ה-13, שייפתח ב- 26 באוקטובר, מציג תכנית אמנותית עשירה ומגוונת של שלל אירועי תרבות ייחודיים ומופעים מקוריים וחד פעמיים. בהם פתיחות חגיגיות של עשרות תערוכות חדשות בגלריות ברחבי עיר, כנס ירושלים לאמנות, תכנית אמנותית לילדים ולכל המשפחה, רצועה מוזיקלית של מופעים מקוריים ומשובחים, קונצרטים בגלריות, סיורים ומפגשים אישיים עם אמנים. 

 על הדרך – האירוע המרכזי של הפסטיבל ייערך בערב הפתיחה לאורך כל פארק המסילה 

מסע הליכה חוויתי עם אירועי אמנות לאורך כל פארק המסילה בירושלים, הפרוש על פני 6 קילומטרים. הקהל הרחב מוזמן לערב של מפגשים עם תושבים בבתים פתוחים, מופעי אמנות, ספרות, מוזיקה ומחול הנקשרים למקום בו הם נערכים, סיורים מודרכים, סדנאות יצירה לכל המשפחה, טעימות וסודות מתבשיל הבית של בית צפאפא וכנס פתוח הבוחן את עתידו של הפארק עם מומחי תכנון, טבע עירוני, שימור והתחדשות עירונית. במהלך הצעידה, ייפרש הסיפור ההיסטורי והעכשווי של השכונות השונות על הפארק  והמרחב הציבורי המשותף להן. הכניסה חופשית לכל האירועים בערב זה למעט לסיורים המודרכים. 

לפרטים מלאים לחצו כאן

התוכנית המלאה של הפסטיבל, כרטיסים והרשמה לאירועים באתר 

manofim.org

הכניסה חופשית לכל התערוכות ולאירוע הפתיחה המרכזי של הפסטיבל בפארק המסילה. 

ניתן לרכוש "מנופים PASS" המקנה כניסה חופשית לכל אירועי הפסטיבל ! (על בסיס מקום פנוי)

כולל סיורים מודרכים, פעילויות לילדים, מופעי מוזיקה, מפגשי תור לאמן, כנס ירושלים לאמנות

לרכישת מנופים PASS 2021 במחיר מיוחד של 90 ₪  ו- 60 ₪ לסטודנטים  manofimpass2021

את פסטיבל מנופים לאמנות עכשווית בירושלים יוזמות ומנהלות האמניות לי היא שולוב ורינת אדלשטיין הפסטיבל מתקיים בתמיכת עיריית ירושלים, הקרן לירושלים, קרן ברכה, קרן גוטסמן ומשרד התרבות והספורט.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן