חורף מנחם על מדפי הסופר

השוק הצרכני ממשיך להתחדש ולהציע מוצרים ייחודיים שמשלבים בין טעם נפלא לתזונה איכותית. מאטריות קונג'אק אורגניות ועד לממתקים מתוקים לילדים, החורף מדפי הסופר מציעים מגוון חידושים שמושכים את תשומת הלב של כל קהל היעד, גדול כקטן

חברת "תבואות" המתמחה במוצרים התורמים לאורח חיים בריא . במהלך השנים, החברה הבינה כי קהל הצרכנים המודע לבריאות מחפש מוצרים שישלבו בין תזונה מאוזנת לנוחות שימוש.
על כן, השקתה האחרונה של סדרת אטריות הקונג'אק האורגניות מהווה מהלך משמעותי בתחום. הסדרה החדשה, המתאימה לתזונה קטוגנית, מבוססת על קמח קונג'אק, שהוא מקור טבעי לסיבים תזונתיים ונחשב למרכיב בעל ערך קלורי נמוך. האטריות משלבות את היתרונות הבריאותיים של קמח זה עם טעם נהדר ונוחות מרבית בשימוש, המושלמים לאנשים המחפשים לשמור על משקל תקין.
המוצרים בסדרה זו עונים על אתגרי הדיאטה המודרנית: הם מכילים 0 גרם פחמימות, ללא גלוטן, תוספת סוכר, חומרים מלאכותיים או משמרים. החידוש הגדול הוא בהתאמת המוצר למגוון דיאטות ואורחות חיים, החל מקטוגני ועד צמחוני וטבעוני. "תבואות" לא רק יצרה קו מוצרים מתקדם תזונתית, אלא גם השקיעה בהנגשתו לציבור הרחב. המוצרים זמינים ברשתות שיווק, בתי טבע וחנויות מתמחות ברחבי הארץ, וכולם בעלי כשרות פרווה, בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל. המחיר, 11.90 ש"ח לאריזה של 200 גרם.

תבואות – סדרת אטריות קונג'אק. צילום – חברת תבואות

בכל שנה, כשהחורף מתחיל להרגיש והלילות הופכים לקרים יותר, אנחנו מחכים בקוצר רוח לחג החנוכה. החג הזה, עם הנרות המוארים והשירים המוכרים, מביא איתו גם אחד המטעמים הכי משמחים שיש: הסופגניות.
והשנה, פלטפורמת המשלוחים "תן ביס" מביאה את החג ישר לדלת ביתכם. מגוון אפשרויות להזמנת סופגניות חמות וטעימות זמינות במקשה אחת. מסעדות מובילות כמו גולדה, הברוליה וצ'וז יור קוקיז מציעות מבחר סופגניות עשיר ומגוון, כל אחת עם טוויסט מיוחד שלה.
אבל תן ביס לא עוצרת רק בהנאה האישית שלנו. הם יוצאים למסע חסד עם מערך "מחזקים ומסייעים", שבמסגרתו כל אחד מאיתנו יכול לתרום מארזי סופגניות לתושבי העורף, משפחות מפונות, כוחות הביטחון ופצועים בבתי חולים. זו הזדמנות נדירה לשלב בין הכיף שבאכילת סופגניות לבין מעשה טוב ומשמעותי.
חנוכה הוא זמן של אור, שמחה וחיבור. השנה, תודות ל"תן ביס", אפשר לחגוג אותו בצורה הכי מתוקה שיש, תוך כדי עשיית טוב לאחרים.

סופגניות חנוכה קרדיט אנה ברדיבקוב

פינוק מתוק לילדים הוא לא רק דרך להגדיל את השמחה שלהם, אלא גם חלק חשוב מהתפתחותם הרגשית והחברתית. מתיקות מתונה ובכמות מוגבלת יכולה להיות כלי חינוכי יעיל, מלמדת על תגמול ועל החשיבות של הדברים הקטנים של החיים ויוצרת זיכרונות מתוקים.
המותג הבינלאומי 'לוקיטוס' מביא את הפתרון המושלם בצורת מגוון רחב של סוכריות שמעלות חיוך על פני כל ילד. בין אם זה לקראת יום הולדת או סתם מסיבת פיג'מות בבית עם החברות, ממתקי 'לוקיטוס' ידעו להוסיף טעם וצבע לכל אירוע.
הממתקים הם לא רק מתוקים, אלא גם משלבים בין חדשנות לאיכות. כוללים מקלות ממולאים בטעמי תותי פרוטי ותות שדה, סוכריות ג'לי ללא צבעי מאכל וחמצוצים חמוצים שמגיעים באריזות מעוצבות ובולטות, המושכות את העין ומתאימות להיות גם מתנה נהדרת.
מעבר לטעמים השונים והאריזות המרהיבות, 'לוקיטוס' מתחייב לכשרות מהודרת, והמוצרים זמינים ברשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ.
המחירים משתנים בהתאם למוצר ולכמותו, כך שכל אחד יכול למצוא את הממתק המתאים לו ולצרכיו.
השמחה וההתרגשות שמביאים הממתקים הללו אינם מוגבלים לילדים בלבד. 'לוקיטוס' מצליח להחזיר את הפשטות והתמימות של התרגשות ממתק לכל המשפחה, ולהפוך כל רגע לחגיגה מתוקה.

מותג הממתקים לוקיטוס צילום יחצ

כשחורף מגיע, אין כמו להתכרבל עם כוס חליטת תה חמה ומנחמת.
בחורף הזה, מותג התה הבינלאומי פומפדור (POMPADOUR) משיק מהדורת חורף 2023/4, המביאה את החידושים הכי טעימים ומרגשים לעולם התה. שתי חליטות חדשות נכנסות לשוק: חליטת סנגריה חמה וחליטת פטל ומרנג, שתניהן עשויות מרכיבי פירות וצמחים איכותיים, ללא קפאין.
חליטת הפטל ומרנג מגיעה בטעם מתוק ומפנק, בעוד חליטת הסנגריה החמה מציעה חוויה ייחודית ומתובלת. החליטות החדשות של פומפדור מייצגות את הטרנד העולמי הצומח של חליטות תה איכותיות, שמפנקות גם בטעם וגם בבריאות.
פומפדור, המותג המוביל בעולם בקטגוריית החליטות, נודע בחדשנותו ובאיכות המעולה של מוצריו. החליטות עוברות בקרת איכות קפדנית ומיוצרות מהחומרים הטובים ביותר, כשהטעמים מתואמים בקפידה על ידי מומחי התה והחליטות של החברה.
המהדורה החורפית של פומפדור תהיה זמינה בישראל במהדורה מוגבלת, ותציע טעמים חדשים וייחודיים שמתאימים במיוחד לימי החורף הקרים. המחירים המומלצים לצרכן יהיו בין 10.90 ל-14.90 שח. החליטות כשרות פרווה למהדרין, תחת השגחת בד"צ אגודת ישראל ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מוצרי פומפדור זמינים ברשתות המזון והשיווק ובחנויות המובחרות.
בימים הקרים שעתידים להגיע, כוס חליטת תה של פומפדור היא הבחירה המושלמת להתחמם, להתפנק וליהנות מטעמים מיוחדים ואיכות יוצאת דופן.

חברת ויליפוד, מובילה בחידושים וביבוא אלטרנטיבות מוזלות למותגי מזון, מציעה פתרון מעולה לימים הקרים עם השקת "מנת השף", מותג חדש בקטגוריית הארוחות המהירות. הסדרה כוללת ארוחות פסטה בשני טעמים: ברוטב פטריות ובסגנון בולונז, המתאימים גם לצמחונים. כל מארז, במשקל של 65 גרם, מגיע עם שקית תיבול תואמת, ומציע ארוחה טעימה ומהירה הדורשת מינימום השקעה כספית וזמן. ההכנה פשוטה ומהירה, מה שהופך את המוצר לפתרון נהדר לבני נוער שמחפשים מה לאכול, וכן לעובדים שמעוניינים בארוחה מהירה במשרד. המוצר זמין במחיר של 6.90-7.90 שקלים ברשתות השיווק , ומציע אופציה נגישה ונוחה לצרכנים.

צילום סטודיו בייסברג

מחדשות בעולם התה ועד לפלטפורמות משלוחים המביאות את טעמי החג ישירות לדלת ביתכם, השוק לא מפסיק להפתיע. חנוכה זה הזמן לשמוח ולחגוג, והשנה, בזכות מגוון החידושים הטעימים והמשמעותיים, כולנו יכולים למצוא סיבה נוספת לחיוך.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן