חדש ואביבי על מדפי הסופר

מרץ השנה היה עמוס בהשקות מוצרים חדשים אולי זה חג פסח שמגיע השנה מוקדם מהרגיל או שזה האביב שמביא איתו חידושים ומוצרים טעימים על המדף.
לא משנה הסיבה העיקר שיש חדש משהו חדש וטעים על המדף.

מותג קמח הארץ מציע  תערובת מולינו איטלקית נטולת גלוטן, וג'באטה אפויה וטעימה.
שני המוצרים כשרים לפסח אך טובים גם ליומיום לאנשים שנמנעים מגלוטן.
תערובת מולינו נפלאה לאפיית עוגות, עוגיות, לחמניות ואפילו חלות.
ולגבי הג'באטה, מי לא אוהב ג'באטה, שתי דקות בתנור, עלה חסה פריכה, פסטרמה איכותית, פלפלים קלויים, ממרח שום ויש לכם סנדוויץ' מושלם ואיטלקי והכי חשוב נטול גלוטן

קמח הארץ – ג'בטה כשרה לפסח ותערובת מולינו כשרה לפסח. צילום – קמח הארץ

מותג לירון מציע סדרת פלפלים קלויים על האש ללא תיבול. מושלם למבשלת עסוקה.
פלפל קלוי זה אחד המאכלים טעימים שיש. אבל במהלך שלב ההכנה, המטבח הופך לכמה שעות לפארק הירקון עם עשרות אלפי מנגליסטים. וכאן חברות יקרות, לירון בא לעזרתכם. בלי בלאגן, בלי כיריים מלאי פיח ובלי תיבול כדי שאתן תכינו את הפלפלים כפי שאתן אוהבות ותגישו כאילו שלכן.

לירון – סדרת פלפלים קלוייים על האש. צילום – גילי כהן

מותג אחווה מציעה ממרחי הטחינה המתוקים בעיצוב חדש. כולנו אוהבים למרוח משהו על הלחמניה או המצה. ואם כבר למרוח משהו מתוק וטעים אז שיהיה מלא בסידן, ברזל וסידן. לכן רק נשאר לבחור את הטעם.

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה צילום יעל האן

מותג יחיעם מציע נקניקיות פרימיום בראטוורסט. דמיינו סתיו במינכן, כל הרחובות מקושטים, כמויות הבירה מזכירות שיטפונות בדרום, ריח הנקניקיות באוויר. עכשיו שסיימתן לדמיין סורו לחנויות, קנו נקניקיות בראטוורסט, מזגו לעצמכם כוס בירה קרה (יש גם כשרות לפסח), על הצלחת סדרו כרוב כבוש, שתי נקניקיות ותהינו.

נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם צילום Sell360pro

מותג אוסם נסטלה מציע ביסלי Free Style מקסיקני כשר לפסח.
ניקית, בישלת מגיע לך חטיף כיפי וקראנצ'י שיעיף אותך היישר לקנקון.
הוראות אכילה, קחי בשקט בשקט שקית של החטיף, סיגרי את העצמך בחדר חשוך שאף אחד לא ישמים לב. שימי בנייד שירים של אנריקה ונשנשי.

See Also

ביסלי פריסטייל מקסיקני צילום סטודיו אוסם

מותג נסטלה מציע לה פרוטה סקוויז. אביב זמן נפלא ליהנות מגלידה טובה, פרוטית ומרעננת. אז עם בא לכם טעימה של קיץ ביום אביבי חם מהרגיל ולח. קחו לכם טעימה מלה פרוטה תות או מנגו או אבטיח.

לה פרוטה סקוויז – צילום גלידות נסטלה

בתיאבון וחג שמח!

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן