חדש מד"ר פישר: שמן גוף לתינוק מועשר בשמן שקדים

חדש מד"ר פישר:  שמן גוף לתינוק מועשר בשמן שקדים מסדרת קמיל בלו סנסיטיב- המותג המוביל לטיפול בתינוקות במיוחד לעורו העדין של התינוק.
מכיל נוסחה ייחודית המעניקה לחות ל-48 שעות, מועשר בשמן שקדים, תמצית פרחי קמומיל, וויטמין E – לריכוך, להזנה ולהגנה על עורו העדין של התינוק מפני יובש וגירויים.

עיסוי תינוקות זוכה בשנים האחרונות להתעניינות רבה בקרב הורים צעירים. לעיסוי תינוקות סגולות רבות ומגוונות, בין היתר העיסוי תורם לתחושת הרוגע והביטחון של התינוק, דרך המגע ההורה והתינוק לומדים להכיר האחד את השני ומעמיקים את הקשר ביניהם על ידי זמן איכות משותף. בנוסף, מריחת עורו העדין של התינוק בשמן תורמת להזנתו, ושומרת על מראה עור בריא לאורך זמן.

ד"ר פישר קמיל בלו סנסיטיב שמן גוף מועשר בשקדים – צילום יעל האן

קמיל בלו סנסטיב שמן גוף לתינוק המועשר בשמן שקדים החדש של ד"ר פישר, מכיל שמנים ותמציות אשר  מעשירות את עור התינוק בלחות לה הוא זקוק, נספג בקלות ובמהירות ומותיר את העור חלק ורך למגע. שמן הגוף לתינוק הינו היפואלרגני, ועבר גם מבדק סנסטיב המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד. הנוסחה הייחודית איננה מכילה פראבנים, סיליקונים, חומרים משמרים, SLS , SLES, והיא מוצעת בריח עדין לחוויית שימוש נעימה במיוחד.

קמיל בלו הינו המותג המוביל בישראל לטיפול וטיפוח עור התינוק (ע"פ סטורנקסט, נ"ש כספי מצטבר 2021), ונותן מענה מקיף לכל שלבי הטיפול, הטיפוח והרחצה של תינוקות החל מיום היוולדם ואילך. המותג כולל מגוון רחב של מוצרים ביניהם אל סבון, שמפו אל דמע, משחות החתלה, קרמי פנים, קרמי גוף ומגבונים. כל המוצרים עברו בדיקות היפואלרגניות ובעלי ריח נעים ועדין.

See Also

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 תכולה: 200 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובחנויות הנבחרות, כעת במחירי היכרות לרגל ההשקה. 

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן