חדש על מדפי הסופר: בדיקת "המבשלת"

"המבשלת" עשתה קניות לחג, עמדה בתור אינסופי וחזרה עם כמה הפתעות חדשות שגילתה על מדפי הסופר.

קפסולות סטארבקס גוואטמלה בקלייה בהירה
סטארבקס גואטמלה, כמו גם סטארבאקס סאני דיי שיצא בתחילת השנה וזכה לביקורות מדהימות מהישראלים, פונה לאלו המעדיפים לשתות בבוקר כוס קפה עדין יותר, בטעמים מתקתקים, אך מלאי נוכחות. התערובת החדשה בעוצמה 5, מעניקה חוויית קפה עם פרופיל טעם אנין וסיומת נקיה. הקפסולות מתאימות להכנת אספרסו ולונגו משובחים.קפסולות הקפה של סטארבקס מתהדרות בשלושה סוגי קלייה: בהירה, בינונית וכהה הנותנים מענה רחב לצרכים השונים.
"המבשלת": אני אוהבת סטארבקס, מחזיר אותי לרחובות מנהטן, טיול בלונדון, בגדול כל העולם חוץ מישראל. הקפסולות נהדרות, כבר בהכנת הקפה הבית מתמלא בניחוח קפה שרק נטחן, לטעמי הקפה קצת חלש, אני באופן אישי מעדיפה קפה חזק יותר. אבל הוא עדיין נפלא.

צילום: סטודיו אוסם

במבה PRO עם 18 גרם חלבון בשקית
כחלק מטרנד החלבון שצובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל, משיקה אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, את במבה PRO, במבה עם 35% תוספת חלבון בהשוואה לבמבה הקלאסית. במבה פרו מכילה 18 גרם חלבון בשקית.
"המבשלת": אני אוהבת במבה, עם חלבון או בלי חלבון, יחד עם זאת הבן הקטן שמשחק כדורסל דרש את כל הבמבה לעצמו. לא סירבתי!

בייגלה כפיות בטעם שמנת ובצל
בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל, כמו שאר מוצרי הסדרה, הוא דק, טעים וקריספי, מתאים ונוח מאוד לאכילה עם מטבל. האריזה של בייגלה כפיות החדש בולטת ושונה מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, רובה בצבע זהב ובפינה הימנית בתחתית הצבע האדום והמוכר, עליהם יככבו תמונות של שמנת ובצל על מנת להמחיש את הטעם המדויק וכמובן את חווית הדיפ האופיינית לסדרת בייגלה כפיות.
"המבשלת": הבייגלה טעימים וקריספיים, לקראת הגמור של כוכב נולד קניתי מלא ממרחים טעימים, ושלושת השקיות של הבייגלה חוסלו כהרף עין. טעם הבצל והשמנת מאוד בולטים והכי מומלץ להגיש אותם עם גבינות ללא תוספות"

קסטיל משיקה פחיות קסטיל רוז'
לקראת השנה החדשה, קסטיל רוז', הבירה האהובה במיוחד על הקהל הישראלי, מושקת לראשונה בפחיות 330 מ"ל
"הבמשלת" לפני שנים אף אחד לא היה משכנע אותי לקנות בירה בחבית, אבל מומחה בירות הסביר לי פעם שפחיות זה הדבר הבא, דיבר על חימצון, טריות, משקל וכד'.
קסטיל רוז' כמובן טעימה, רק חבל שלא עשו פחיות של 500 מ"ל

מיץ רימונים סחוט של פרימור
מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הוא מיץ הרימונים הנמכר ביותר בישראל. המיץ נסחט מרימונים איכותיים ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. המיץ משווק בבקבוק משפחתי של 1 ליטר, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר, נפלא לאירוח ולהגשה בארוחת החג.
"המבשלת": אני אספר לכם סוד, אני תמיד קונה בקבוק אחת יותר ומסתירה במעמקי המקרר, המיץ נפלא לשוק טלה שאני מכינה לחג. אבל אם אני לא אסתיר אותו, חבורת הבנים שלי תגמור אותו תוך שניה.

אוטלי בטעם וניל
חברת משקאות שיבולת שועל הגדולה בעולם, משיקה משקה חדש המיועד לחובבי הווניל: אוטלי בטעם וניל! 
משקה האוטלי ווניל הוא קרמי, מתוק נעים וזמין כעת בישראל.
המבשלת": הכנתי לידים צלחת מלאה של כריות ובמקום חלב הוספתי אוטלי, אכלו, סיימו, אמרו טעים ובזה אסיים כי זה אומר את הכל!

See Also

פסטרמה עם דבש של "מעדני יחיעם" 
פסטרמה עם דבש פרוסה דק דק, עשויה מנתחי הודו מעוצבים ומטוגנים, מכילה דבש טהור, ללא גלוטן וללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט. הפסטרמה מכילה 18% חלבון ו-2% שומן בלבד
"הבמשלת": לפני הכל הפסטרמה טעימה מאוד, אבל השוס שלה זה החיתוך, אני אוהבת פסטרמות פרוסות דק דק, כלל לא מבינה את אלה שאוהבים את הפסטרמה שלהם עבה.

פסטרמה עם דבש דק דק מעדני יחיעם צילום Sell360pro

ממרח אריסה של "מרקש"
ממרח פלפלים חריף, במתכון ייחודי ובטעם ביתי ועשיר, מכיל פלפל אדום מיובש ופלפל שאטה מיובש, ללא חומרים משמרים.
"המבשלת": חריף זה החיים ובזה אסיים!

סדרת ממרחי מרקש צילום שגיא גרופ

"המבשלת" ביקשה למסור לכולם חג שמח, ומאוד מקווה בשבילכם שסיימתם את הקניות ולא תצטרכו לעמוד בתורים אינסופיים כפי שהיא עמדה.


View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן