חדש על מדפי הסופר

חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני, נכנסת לתחום התה האורגני: השיקה סדרה של 12 טעמים של תה ירוק אורגני וחליטות אורגניות. הסדרה נהדרת להכנת שתייה חמה או קרה – בבית, בעבודה, בטיול ובכל זמן. המוצרים מיובאים מסרי לנקה, ובכל אריזה 25 שקיקים במשקל 1.5 גרם כל אחד.

הטעמים כוללים: תה ירוק אורגני בתוספת קינמון ובטעם תפוח; תה ירוק אורגני בתוספת לימונית לואיזה; תה ירוק אורגני בתוספת מאצ'ה; תה ירוק אורגני בתוספת למונגראס וג'ינג'ר; תה ירוק אורגני בטעם יסמין; תה ירוק אורגני צ'אי מסאלה; תה ירוק אורגני בטעם נענע; תה ירוק אורגני בתוספת לואיזה; ותה ירוק אורגני טהור. טעמי החליטות כוללים חליטה אורגנית של קמומיל ;חליטה אורגנית למונגראס; וחליטה אורגנית של שומר.
כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת סטאר K.
מחיר: 15.50 ש"ח (לאריזה של 25 שקיקים).
להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

הרטבים שישדרגו לכם את הטעם במנגל, בתנור ובמוקפץ! חברת "מאכלי עולם", המתמחה ביבוא ושיווק טעמים ומאכלים מהעולם, מציעה ליהנות ביום העצמאות, בל"ג בעומר ובכלל – ממבחר הטעמים המיוחד של Sweet Baby Ray's – מותג הרטבים הפופולארי מארה"ב.  

כל מי שביקר במסעדת ברביקיו, בדיינר או במסעדת מזנון מהיר בארצות הברית בוודאי נתקל במבחר הרטבים הנהדר של SBR ((Sweet Baby Ray's, המתאפיינים בטעם עשיר ובמרקם סמיך ועם זאת קליל, ומשתדכים מצוין למגוון מנות של בשר ותחליפיו, המבורגר, נקניקיות, טופו, צ'יפס, טבעות בצל, נודלס ועוד. אז למה שאנחנו לא נהנה גם?
במבחר הרטבים:
רוטב ברביקיוBarbecue Sauce  – הרוטב הראשון והמקורי של SBR
רוטב טריאקי  Sweet Teriyaki – עם שומשום וג'ינג'ר
רוטב ברביקיו בטעם דבש ופלפל צ'יפוטלה – Honey Chipotle Barbecue Sauce
רוטב חריף – Hot Sauce – חדש בישראל
כשר פרווה באישור הרבנות לישראל ובהשגחת OU.
מחיר: כ-22.90 ש"ח (לבקבוק במשקל 340 – 510 גרם).
להשיג ברשתות טיב טעם, סטופ מרקט, קשת טעמים, אתר כרמלה, ובמעדניות וקצביות ברחבי הארץ.

מאכלי עולם – סדרת רטבים. צילום – מאכלי עולם – SWEET BABY RAY'S

תמיד רציתם את הטעם האמיתי של שוקולד – לבן או מריר – גם בקינוחים ודברי מאפה פרווה או טבעוניים? מהיום זה אפשרי! חברת "מייסטר" משיקה מטבעות פרווה טבעוניות של שוקולד לבן, ושוקולד מריר 60% מוצקי קקאו – של מותג הבית האיכותי UNIQUE. המטבעות האיכותיות מתאימות להכנה של פרלינים, מוסים, ציפויים, עוגות, עוגיות ועוד. מייסטר (משנת 1997), מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי, המוסדי והביתי.

שוקולד לבן פרווה טבעוני: מיוצר מחמאת קקאו (32%), סוכר ותמציות טעם – שמעניקות טעם "חלבי". זה לא צמקאו! את המטבעות האיכותיות אפשר לטמפרר. 
שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו: פותח במיוחד עבור השוק המקצועי. שוקולד COVERTURE שעבר תהליך קונצ'ינג. מתאים לכל מה שרוצים להכין עם שוקולד.
כשרות פרווה, בהשגחת לנדא והרבנות הראשית.
מחיר: 49.90 ש"ח לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג באתר https://www.mayster-shop.co.il/ , ברשתות ובחנויות מתמחות.

מייסטר – מטבעות שוקולד טבעוני – מריר ולבן. צילום – אסף ברכה

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזירה למדפים שתי מהדורת מיוחדות של ביסלי אהובות במיוחד: ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל. ההחלטה להחזיר כעת את שתי המהדורות התקבלה לאחר בקשות רבות של צרכנים.

שתי המהדורות החדשות מתחברות מאוד לטעמים העוצמתיים והישראליים שכולם אוהבים, ויהיו זמינות על המדפים החל מחודש מאי. ביסלי שווארמה בצורה שטוחה שמקנה מרקם קליל ופריך וכייפי לאכילה, בטעם ישראלי ואהוב שמוכר לכולם. ביסלי שום בצל בצורת צינורות מעוגלים שיוצרת קראנצ'יות עוצמתית ומספקת חווית אכילה מהנה במיוחד, בטעם הנוסטלגי והאהוב בשילוב טעמים עוצמתיים.
תכולה: 60 גרם, כשרות: כשר-פרווה בהשגחת הרבנות שדרות.

See Also

ישראל חוגגת עצמאות וזהו זמן מצוין לחגיגות משפחתיות ואירועים בחיק הטבע, טיולים בגנים הלאומיים ובשבילי ישראל וכמובן, במנגלים המסורתיים של החג. לרגל יום העצמאות ול"ג בעומר, תשווק "פרימור" את סדרת המשקאות הקלים מתוצרתה, המשווקת בבקבוקי 1.5 ליטר. 

סדרת המשקאות הקלים של פרימור צילום עמית שטראוס

סדרת המשקאות הקלים של "פרימור" כוללת מגוון של שמונה טעמים בהם משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, מנגו ודיאט אשכוליות.
המשקאות נבדקו במבחני טעימה וזכו לציונים גבוהים במיוחד והם משווקים בבקבוקים מעוצבים הניתנים למיחזור (פיקדון).
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.6 ₪ לבקבוק 1.5 ליטר. 
כשר למהדרין בהשגחת חוג חתם סופר והרבנות נחל שורק.  
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

בתאבון!

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן