חדש על המדף – טופו חומוס בתוספת עגבניות וטופו חומוס בתוספת פסטו.

טופו החומוס, שהצטרף למגוון מוצרי הטופו שכבר נמצאים על המדף, הפך ללהיט בזמן קצר יחסית, וכעת מרחיבים במשק ויילר את המגוון, עם תוספת של שני טעמי טופו חומוס חדשים: טופו חומוס בתוספת עגבניות וטופו חומוס בתוספת פסטו. 

גם האריזה השתנתה, ומהיום תוכלו לפגוש את טופו החומוס בטעמים החדשים באותה אריזה אהובה, אך עם טוויסט מפתיע: מה שהתרגלנו לצרוך כקוביית טופו, מגיע כעת בצורת נקניק שמצמצם את השימוש באריזת הפלסטיק ושומר טוב יותר על איכות המוצר.  

חברת משק ויילר, המובילה בתחום הטופו בישראל ואחראית על ייצור 60% מכמות הטופו בארץ, השיקה את טופו החומוס לראשונה לפני כשנתיים, כשהוא מבוסס על גרגירי חומוס ומים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא הנדסה גנטית. 

טופו החומוס מעניק יתרונות רבים. בראש ובראשונה, הוא מאפשר לצרכני החלבון, שנהנו עד כה בעיקר מצריכת טופו סויה עשיר בחלבון, לגוון את מקור החלבון שלהם- דבר שחשוב במיוחד לבריאותם. בטופו החומוס של משק ויילר, כ 8%6%- חלבון המהווים גיוון חלבון משמעותי עבור הצרכנים. 

יתרון משמעותי נוסף של טופו החומוס, הוא בכמות השומן הנמוכה שבו. לעומת טופו רגיל, בו אחוזי השומן עומדים על למעלה מ-10% שומן, בטופו חומוס הופחת כמות השומן לכ-5% בלבד, ובכך הפך לאופציה נפלאה לארוחות קלות, מזינות וכמובן- טעימות. 

את טופו החומוס בטעמיו החדשים ניתן לשלב במנות חדשות לגמרי, שישגעו לכם את חוש הטעם ויאפשרו לכם לחדש ולגוון במטבח. מגוון רחב של מתכונים, המשלבים טופו חומוס בטעמים השונים, תוכלו למצוא באתר משק ויילר. 

https://wyler.co.il/

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן