חדש על המדף לשבועות: פינוקים ומוצרים מיוחדים לחג

חג השבועות, החג המוכר בזכות העוגות המפנקות והקינוחים החלביים המיוחדים, מביא איתו השנה מגוון מוצרים חדשים ומרגשים שיכולים לשדרג כל שולחן חג. בין אם אתם מחפשים להפתיע עם קינוחים ייחודיים, להעשיר את המטבח במוצרים איכותיים או ליהנות מחטיפים בריאים ומגוונים, המדפים מלאים בחדשות קולינריות. להלן מבחר מהפינוקים החדשים שיככבו בחג השבועות הקרוב:

בונומי בישקוטים 500 גרם – מהדורה מוגבלת לשבועות

מותג הבישקוטים המוביל בונומי משיק במיוחד לשבועות מהדורה מוגבלת של בישקוטים באריזת 500 גרם. לאחר ההצלחה של האריזה הקטנה יותר של 200 גרם, החברה מרחיבה את המותג עם אריזה מוגדלת המתאימה במיוחד לעונת הטירמיסו :).

חברת דנשר, המתמחה בייצור, יבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון מובילים בישראל, מרחיבה את מותג בונומי ומשיקה את המהדורה החדשה. סדרת עזרי האפייה של בונומי מיוצרת באיטליה וכוללת עלי קרמשניט ועוגיות בישקוטים – כולם באיכות גבוהה ובעלי טעם נפלא. האריזה החדשה מכילה 5 חפיסות שכל אחת מכילה 100 גרם בישקוטים, המוכרים בטעמם ובמרקם הנהדר של בונומי.

הבישקוטים של בונומי 500 גרם הם הפתרון המושלם לכל מי שמחפש לשדרג את מאפי החג, עם שימושים מגוונים כמו טירמיסו, בסיס לעוגות גבינה וקינוחים קלאסיים נוספים. המחיר המומלץ לצרכן נע בין 15.90-18.90 ₪, והמוצר זמין ברשתות השיווק והמזון המובחרות.

תגובת נסיינית: "הבישקוטים האלה פשוט מושלמים לטירמיסו שלי! האריזה הגדולה חוסכת לי זמן ומאמץ בחג. אני אוהבת את העובדה שהאריזה מכילה חפיסות נפרדות, כך שהעוגיות נשארות טריות לאורך זמן. הטעם והמרקם נהדרים, בדיוק כמו שאני זוכרת מהטיולים שלי באיטליה"

יח"צ

אסם-נסטלה משיקה פודינג בטעמי במבה מתוקה ובייגלה

לקראת חג השבועות, אסם-נסטלה מציגה מהדורות פודינג חדשות בהשראת החטיפים האהובים על הישראלים: פודינג בטעם במבה מתוקה ופודינג בטעם בייגלה. הטעמים החדשים מעניקים טעם עשיר לקינוחים ולעוגות, ומשדרגים את עוגות הגבינה המובילות של החג.

תגובת נסיינית: "פודינג בטעם במבה מתוקה הוסיף טוויסט מדהים לעוגת הגבינה שלי. הילדים התלהבו מאוד! הפודינג עשיר וקרמי, ומעניק לעוגה מרקם וטעם ייחודי. גם הפודינג בטעם בייגלה הפתיע אותנו בטעם הייחודי והמלוח-מתוק. הם בהחלט יהפכו לקינוחים הקבועים שלנו בשבועות. אל תשכחו לקשט את הקינוח בבייגלה או במבה אדומה."

סטודיו אוסם

ויסקי קאטי סארק – בלנדד ויסקי סקוטי חדש בחברת הכרם

חברת הכרם שמחה להודיע כי החלה להפיץ את הבלנדד ויסקי הסקוטי קאטי סארק, המיוצר על ידי חברת לה-מרטיניקז, החברה החמישית בגודלה בעולם בייצור ויסקי. קאטי סארק מיוצר מ-40 סינגל מאלטים מהמובחרים ביותר בסקוטלנד, תוך הקפדה על איכות תהליך העיבוד ומומחיות המאסטר בלנדר סטיבן וודקוק.

קאטי סארק החל את דרכו בשנת 1923 עם מטרה לייצר ויסקי בלנדד קליל לשתייה ולשאוף להיות מותג גלובלי, כשהיעד הראשון היה ארצות הברית. הוויסקי קרוי על שמה של הספינה המהירה ביותר שהייתה בעסקי סחורות התה דאז, קאטי סארק. התווית הצהובה של הוויסקי, שהחלה כטעות דפוס, כבשה את עיני כל העולם והפכה אותו לאחד מהבלנדד ויסקי הפופולאריים בארצות הברית.

הוויסקי היתיישן בחביות עץ אלון אמריקאי ואירופאי, הוא קליל לשתייה, צבעו בהיר יותר ובעל ארומות של עץ, וניל, עשן עדין ופירותיות. קאטי סארק מתערבב היטב גם בקוקטיילים.
תכולה: 200 | 700 | 1000 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן:  29.9|79.9|99.9

יח"צ

תגובת נסיינית: "כן גם נשים שותות וויסקי, שלא יהיה לכם ספק! הבלנד קליל, בעל טעמים עדינים או לדברי בעלי "עובר חלק בגרון". תאמינו או לא וויסקי הולך נפלא עם עוגות. לשבועות עוגת פתי בר שוקולד תקבל בשוקולד שמעל, מנה יפה של וויסקי.
גם מוס שוקולד ואפילו כמה טיפות יכנסו בלחם שיפון."

חגיגת אירוח בחג השבועות עם המאפים הטריים והאיכותיים של בונז'ור

בונז'ור מציעה את הקלאסיקה האהובה של חג השבועות – עוגת בריוש גבינה! עוגת הבריוש עשויה מבצק רך ונימוח עם מלית גבינה מתקתקה ומפנקת, שמעניקה טעם עשיר ואיכותי לארוחת החג.

המאפים מיוצרים תחת אבטחת איכות בסטנדרטים בינלאומיים קפדניים, נאפים ברשתות המזון ובבתי מאפה בכל הארץ סמוך לזמן הרכישה

תגובת נסיינית: "המאפים של בונז'ור פשוט נהדרים! ניסיתי את עוגת הבריוש גבינה והיא הייתה רכה ונימוחה בדיוק כמו שצריך. המילוי היה מתקתק ומפנק, והמאפה כולו נשאר טרי ומדהים עד הרגע האחרון. בהחלט מוסיף לאווירה החגיגית של שבועות."

See Also

סטודיו אוסם

בייגלה פיטנס כרובית וקרקר THIN עם כרובית וכרישה

אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת בייגלה פיטנס עם מהדורה חגיגית של בייגלה פיטנס כרובית, חטיף אפוי המשלב דגנים מלאים וכרובית, עם כ-120 קלוריות במנה. המוצר זמין במהדורה מוגבלת החל מחודש מאי.

בנוסף, אסם-נסטלה משיקה קרקר THIN עם כרובית וכרישה, שמכיל דגנים מלאים ומציע חווית אכילה חדשה ומזינה. הקרקר משתלב נהדר בכל ארוחה, מתאים כתחליף ללחם בארוחות בוקר או ערב וכמובן גם כנשנוש.

תגובת נסיינית: "בייגלה פיטנס כרובית היה נשנוש מצוין ובעל טעם מעולה. הכרובית מוסיפה ארומה מיוחדת שאני אוהבת. הקרקר THIN עם כרובית וכרישה הוא פשוט להיט. אני משתמשת בו בכל ארוחה, והוא תחליף מושלם ללחם. המרקם קריספי והטעמים עשירים ומגוונים. בהחלט מוצר ששווה לנסות!"

סטודיו אוסם

חברת הרבלייף משיקה חטיף חלבון חדש: H24 Achieve

הרבלייף מציגה חטיף חלבון חדש, H24 Achieve, המכיל 21 גרם חלבון, דל בסוכר ובטעם שוקולד מריר. החטיף מתאים גם לצמחונים ולכל מי שזקוק לתזונת ספורט תומכת.

תגובת נסיינית: "חטיף החלבון החדש טעים ומספק אותי אחרי אימון. נהנית לדעת שהוא גם בריא וגם טעים. כצמחונית, אני תמיד מחפשת חטיפים עשירים בחלבון שיתאימו לתזונה שלי, והחטיף הזה פשוט מושלם. הטעם של השוקולד המריר אמיתי ועשיר, והוא אידיאלי כתחליף לארוחת ביניים."

יח"צ

לסיכום, חג שבועות מתקרב ומביא עמו מגוון מוצרים חדשים ומעניינים. בין אם אתם מחפשים לשדרג את קינוחי החג או למצוא פתרונות תזונתיים חדשים, המוצרים המיוחדים על המדף מבטיחים להפוך את החג לחוויה קולינרית ייחודית ומהנה.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן