מושחת, בריא ונוסטלגי: ינואר טעים במיוחד.

אובים לאכול ? גם אנחנו ! ולכן החלטנו להביא לכם את כל החידושים בתחום המזון, ואפילו רשת בתי קפה עם תפריט מושחת במיוחד.

חברת שסטוביץ, נכנסת לעולם תזונת הספורט עם השקת מותג חדש בשם "TODAY". המותג החדש מציג חטיפי חלבון חדשניים ביותר, המעניקים יחס מעולה של חלבון לקלוריות, כ-1:10, כלומר המון חלבון ומעט קלוריות. חטיפים אלו מתאימים הן לנשים והן לגברים, כחטיף התאוששות לאחר אימון או כארוחת ביניים במהלך היום. הם מגיעים במגוון טעמים מענגים כמו קרמל מלוח, קרם עוגיות, פאי קינמון, שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס.
למותג "TODAY" שתי סדרות עיקריות: סדרת השכבות, הכוללת חטיפים עשירים בשלוש שכבות מצופות בשוקולד איכותי ללא תוספת סוכר, בטעמים כמו קרם עוגיות, קרמל מלוח ופאי קינמון; וסדרת הקריספי, המציעה חטיפים במרקם פצפוצי אורז ייחודי, ללא גלוטן ואלרגנים של אגוזים, בטעמי שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס. בנוסף, סדרת הקריספי מציעה גם חטיף קטן לנשנוש קטן עם 100 קלוריות ליחידה.
ואם אתם שואלים את עצמכם, למה אתם כל כך זקוקים לחלבון, להלן התשובה:
במהלך אימון, הגוף חווה הרס מסוים של סיבי שריר עקב העומס. כדי להתמודד עם המצב, הגוף שואף לשקם ולחזק את השרירים. לכן, חשוב לספק לגוף חלבונים לאחר האימון, הזמן המומלץ – 45 דקות מסיומו. אם אתם עושים ספורט באופן קבוע חשוב לצרוך את החלבון במהלך היום, ולא רק לאחר האימון, על מנת לשמור על מסת השריר.

צילום יח"צ

רשת קפה גרג משיקה תפריט חדש לשנת 2024 המבוסס על המטבח היווני, בהנהלתו של השף הראשי אלעד אמסלם. התפריט כולל מנות יווניות קלאסיות עם פרשנות ייחודית לטעמים הישראלים. בקטגוריית ארוחות הבוקר, נוספו שלוש ארוחות חדשות: בוקר יווני, אמריקאי ונורווגי. כמו כן, התפריט כולל לראשונה מנות עם תבלין קארי ירוק ומנות טבעוניות חדשות, כמו הסמוסה הישראלית.
בין המנות המובילות נמנות ארוחת בוקר יווני, וופל אמריקאי, וופל נורווגי, טרטר חציל, צ'יפס זוקיני, סלט קינואה ועדשים, תבשיל סלמון וקארי, ועוד. המנות החדשות כוללות גם מלפיי ופחזניות הפוכות. התפריט המעודכן כבר זמין בכל 85 סניפי גרג.
התאהבנו בוופל אמריקאי עם צד'ר נימוח ומשמין – בדיוק מה שצריך בימי החורף הקשים.

מותג החטיפים המלוחים POOF (פוף) מציג חטיף חדש לכבוד יום האהבה, וולנטיין דיי. החטיף החדש, בצורת לב ובטעם גבינה, מציע חוויה קולינרית חדשה ומעניינת. עשוי מתירס, החטיף האפוי והמלוח יוצע במרקם נימוח שנמס בפה, מתאים הן לילדים והן למבוגרים, ומוסיף פינוק מיוחד לחגיגות יום האהבה.
פוף התאהבנו, אוף נגמר :).

צילום יח"צ

מחלבת יטבתה, מקבוצת שטראוס, מחזירה למדפי הסופר את "שוקו מקופלת" במהדורה מיוחדת, והפעם גם בשקית. המשקה משלב את הטעם הקלאסי של מקופלת, חטיף השוקולד המיתולוגי שהושק לראשונה ב-1935 וכבש את לב הציבור הישראלי.
חבל ששקית שוקו לא מגיעה במארז עם לחמנייה טרייה :).

בתאבון!

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן