החידושים הכי טעימים שנחתו לאחרונה על המדפים

עולם המזון והממתקים ממשיך להתפתח ולהציע חידושים שמפתיעים ומרגשים את הצרכנים. בין אם מדובר בעוגיות ממולאות, רטבים בעלי חריפות משתנה, או טבלאות שוקולד איכותיות, כל מוצר חדש בשוק מבטיח להעניק חוויה טעם ייחודית ומפנקת. בואו נצלול לתוך מספר חידושים שהגיעו לאחרונה למדפים ולגלות איך הם משפרים את החוויה הקולינרית שלנו.

עוגיות שוקוצ'יפס אסם במילוי קרם בייגלה: הטעם המיוחד של העוגיות הללו מאוד מחמיא לאהבה הישראלית לשילובים מתוק-מלוחים, והוא מציע חוויה טעימה שלא ניתן לשכוח.
אורך חיי אריזת עוגיות הינה כ 20 שניות, אי לכך ובהתאם לזאת מומלץ לרכוש כמה אריזות.

צ. סטודיו אוסם

רטבי Amazon מדרום אמריקה: עם מגוון רחב של טעמים ודרגות חריפות שונות, הרטבים הללו מוסיפים טעמים אותנטיים לכל מנה, מזמינים אותנו לחקור עולמות טעם חדשים.
הסדרה כוללת חמישה סוגי רטבים חריפים בעלי דרגות חריפות שונות רד, גרין, צ'יפוטלה, האבנרו, גוסט: 
רד, פיקנטי🌶️- רוטב חריף מפלפל טבסקו בעל ארומה וחריפות מרעננות. התיבול המושלם יכול להתאים לבישול בשרים, מרקים, אורז ואפילו תיבול קוקטיילים. 
גרין, פיקנטי🌶️🌶️- רוטב חריף מפלפל טבסקו ירוק בעל רמת חריפות מדויקת עבור כל ארוחה. 
צ'יפוטלה, חריף עדין🌶️- רוטב חריף עדין מפלפל צ'יפוטלה. התיבול המושלם לעל האש, מרקים, סלטים ועוד. 
האבנרו, חריף מאוד🌶️🌶️🌶️🌶️- רוטב חריף מאוד מפלפל הבנרו. רוטב שמיועד למומחים באוכל חריף. מתאים להמבורגרים, כריכים, שווארמה, בשר, ביצים ועוד. 
גוסט, חריף באקסטרים🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️- רוטב חריף מאוד מפלפל סוגט פפר. רוטב שמיועד לאלו שאוהבים את האוכל שלהם בוער. זהו הרוטב החריף ביותר בסדרת אמזון. 

ניסינו את כל הסדרה: שורף, טעים, מוסיף, מושלם!

צ. יח"צ

חליטת נענע פומפדור: מציעה רעננות וטעם עשיר של נענע ומנטה, מוסיפה פריחה של טעמים. חליטה מושלמת לימים גשומים וקרירים
השקה בלעדית לשוק הישראלי!
מומלץ להוסיף לחליטה, לימון, כמה גרגרי ציפורן וכפית דבש!

צ. אסף לוי

טבלאות שוקולד פררו רושה: פררו רושה, המותג האהוב, מכניס את הצרכנים לעולם חדש של טעם עם טבלאות שוקולד פרימיום, מציע חוויה רב-חושית שמרחיבה את הגבולות של הנאה משוקולד.
בסדרה: שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד מריר ואגוזי לוז ושוקולד לבן ואגוזי לוז.
במילה אחת, התאהבנו!

See Also


שוקולד JOHNNY DOODLE: המותג מבטיח טעם ואיכות מעולה בזכות התוספות המיוחדות והאיכותיות שבו, כמו פיסטוק, מרשמלו, קרם ברולה ועוד, המורגשות בכל ביס.
המותג מציע שתי סדרות
טבלאות השוקולד בטעמים: שוקולד לבן עם חתיכות בטעם קרם ברולה, שוקולד חלב בטעם פונדו עם תוספות של מרשמלו ואגוזי לוז, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים, שוקולד חלב עם פאדג' ובוטנים ממולחים ומקורמלים, שקולד מריר עם חתיכות פאדג' מלוח , שוקולד חלב עם שברי פקאן קלויים בחמאה וסוכר מייפל, שוקולד חלב עם חתיכות תפוח- קינמון, ביסקוויט וצימוקים, שוקולד חלב עם אגוזים ובוטנים מקורמלים וממולחים, שוקולד חלב עם חתיכות פאדג' ובראוניז, שוקולד חלב עם תמרים בטעם חלת דבש, שוקולד חלב עם חתיכות פרלין שוקולד ואגוזי לוז מקורמלים.
סדרת שוקולד האש טאג (בצורת  # ):
שוקולד חלב עם חתיכות פאדג' ובראוניז, שוקולד חלב עם שברי פקאן קלויים בחמאה וסוכר מייפל, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים.
בשתי מילים #טעיםמאוד


גרגירי חומוס SERA: הגרגירים האלה מבטיחים להעשיר כל מנה עם טעם עמוק ומרקם מושלם, מה שהופך אותם למרכיב מושלם למגוון רחב של מנות.
גרגירי החומוס מצטרפים לסדרת מוצרי הירקות הבינלאומית SERA, הכוללת מגוון ירקות קלויים וכבושים בטעמים ים תיכוניים ומרקמים עשירים ונמכרת בעשרות מדינות ברחבי העולם.
סלט גרגירי חומוס: שתי כוסות גרגירים, מיץ מחצי לימון, מלא שמן זית, חציפלפל ירוק חריף קצוץ דק, פלפל שחור ומלח. לקשט בפטרוזיליה או כוסברה.

צ. סטודיו בייסברג

המוצרים החדשים הללו מדגימים את החידוש והיצירתיות הרבה של יצרני המזון והממתקים. הם מזמינים את הצרכנים לחוויות טעם חדשות ומרגשות, מה שהופך כל אכילה לרגע של תענוג והפתעה.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן