גרונדיג משיקים את השוטף האולטימטיבי

גרונדיג מותג מכשירי החשמל הביתיים, משיק מדיח כלים אינטגראלי רחב עם מנוע אינוורטר חסכוני שמקצר את זמן הפעולה ובכך חוסך בחשמל ובמים.

מדיח הכלים החדש של גרונדיג כולל תוכנית אוטומטית שקובעת את הטמפרטורה ומשך ההדחה כמו גם את כמות המים האופטימלית ע”י אומדן מדויק של מידת הלכלוך בכלים. התוכנית מבטיחה תוצאות הדחה מושלמות תוך שמירה על רמות אנרגיה וצריכת מים מינימליות.

איזה כיף לראות גבר ממלא מדיח. צילום יח"צ

מידות המדיח החדש: רוחב 59.8 ס"מ, גובה 82-87 ס"מ, עומק 55 ס"מ.
טכנולוגיית מנוע אינוורטר חסכוני – מנוע האינוורטר החסכוני הופך את הבית שלנו למקום שליו יותר, לא רק בתוכנית פעולה שקטה יותר, אלא גם ביעילות אנרגטית גבוהה יותר מאשר במנועים סטנדרטיים.
קיבולת מרווחת וניקוי פנימי – למדיח קיבולת מרווחת המאפשרת ניקוי של 15 מערכות כלים. נוכל להדיח את כל הכלים, גם הגדולים, במחזור הדחה אחד. מבחינת ניקוי פנימי כדי להבטיח שהמדיח יהיה תמיד רענן ונקי כמו הכלים שלנו, בתוכנית זו משתמשים בטמפרטורות גבוהות לניקוי יסודי של פנים המדיח תוך חיסול בקטריות וריחות רעים.

See Also

צילום יח"צ

חסכון בזמן – ישנה פונקציית אקספרס שבה יש  אפשרות לקצר את תוכנית המדיח בבחירת Express Function. לחץ המים יוגבר עד להסרה מהירה של הלכלוך תוך קיצור זמני התוכנית עד 70%.
ורסטיליות בארגון הפנימי של המדיח – מגש הסכו”ם Varioslide מהווה סל מדיח שלישי ובכך מקנה יותר מקום לסכו”ם ולספלי האספרסו. לחלופין, הוא יכול להחליף גם את סל הסכו”ם התחתון ליצירת מקום נוסף לסירים ומחבתות גדולים. יש אפשרות להתאים את רוחב המגש בזמן השימוש כדי לפנות מקום לכוסות יין בסל התחתון ליצירת ורסטיליות אולטימטיבית. צירי הדלתות יכולים לתמוך במשקל של עד 9 ק”ג כך שנוכל להשאיר את דלת המדיח פתוחה בכל מצב.
תאורת LED – תאורת LED בהקרנה ריצפתית היא תאורת LED אדומה שתוקרן על הרצפה בתחתית המדיח בעת ההפעלה וכך אפשר יהיה לדעת מתי התוכנית הסתיימה. בנוסף קיימת גם תאורה פנימית, התאורה הפנימית במדיח מאפשרת לראות את חלקו הפנימי כדי להקל על מילוי וריקון הכלים שלכם.

"הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות של גרונדיג  מתאימות לאורחות החיים של המשפחה המודרנית. גרונדיג מפתחת טכנולוגיות מתקדמות, יעילות, חסכוניות וידידותיות לסביבה כחלק מהחזון שלה לתרום לצריכה מתחשבת וחסכונית יותר." כך גיהן ישין, מנכ"ל גרונדיג ישראל.
מחיר מדיח כלים: 3290 שקלים 

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן