בינה מלאכותית משתלטת על סניפי שופרסל

שופרסל מטמיעה בסניפיה טכנולוגיה חדשנית ראשונה מסוגה בישראל המאפשרת זיהוי מוצרי ירקות ופירות באמצעות תוכנה לבינה מלאכותית:

חברת הסטארט אפ הישראלית Edgify פיתחה את הטכנולוגיה החדשנית, במסגרתה מוטמעת מצלמה על הקופות והמשקלים בשירות עצמי, המזהה פירות וירקות ללא ברקוד 

חברת הסטארטאפ הישראלית  Edgify, המתמקדת בלמידת מכונה מבוזרת על מכשירי קצה, פיתחה  פלטפורמה לאימון מודלים של בינה מלאכותית במכשירי קצה, מייתרת את הצורך בשליחת נתונים לענן.

בחודשים האחרונים הושלם פיילוט במספר סניפים של שופרסל במרכז הארץ, שבמסגרתו מופעלת הטכנולוגיה של Edgify על מספר קופות ומשקלים בשירות עצמי ועם השלמתו המוצלחת הודיעה רשת שופרסל על פריסת הטכנולוגיה בסניפי החברה במהלך השנה הקרובה. 

הטכנולוגיה של Edgify הופכת את  הקופות לידידותיות יותר ללקוחות, כאלו המסוגלות לזהות מוצרים שאינם בעלי ברקוד כמו פירות וירקות, במכשירי הקצה עצמם ומבלי לשלוח את הנתונים לשרתים בענן. פתרון זה מייצר ללקוחות חווית קנייה מהירה, מדויקת ונגישה ביותר במינימום מגע אדם. הטכנולוגיה כבר נמצאת בשימוש ברשתות סופרמרקטים בחו"ל וכעת מגיעה לראשונה גם לישראל. 

עופר בלוך, מנכ"ל קבוצת שופרסל: "שופרסל ממשיכה להציע ללקוחותיה מגוון פתרונות טכנולוגיים חדשניים על מנת לייעל ולהעניק חווית קניה טובה יותר, באמצעות מרכזי אוטומציה, עגלות חכמות, קופות בשירות עצמי ועוד. הטכנולוגיה של Edgify תקל על תהליך השירות העצמי ותקצר את משך זמן הקנייה עבור הלקוחות".

צביקה פישהיימר, סמנכ"ל משאבי אנוש ואסטרטגיה מסר: "אנו משקיעים מאמצים רבים בהטמעה של פתרונות טכנולוגיים וחברת  Edgify מציעה פלטפורמה שלא נראתה עדיין בישראל ואנו גאים להיות הראשונים לזהות אותה ולהפעיל אותה בסניפים שלנו ברחבי הארץ".

לדברי עופרי בן פורת, שותף מייסד ומנכ”ל חברת Edgify:  "הכניסה של אדג'יפיי לענף הקמעונאות תאפשר אוטומציה של תהליך הקנייה. הטכנולוגיה שפיתחנו מובילה לאחוזי דיוק גבוהים ביותר באימון המודלים, וזאת כתוצאה מהעובדה שהמודלים ממשיכים ללמוד ולהשתכלל עם הנתונים שממשיכים להיאסף. האלגוריתם שפותח  יודע לזהות פירות וירקות ללא צורך בברקוד", ומוסיף: "למרות שהטכנולוגיה של Edgify עצמאית ואינה מוגבלת לסקטור מסוים, החלטנו להתחיל את הדרך בענף הקמעונאות, שם ביצענו כבר הוכחת היתכנות באמצעות שיתוף פעולה עם מספר יצרני קופות מובילים בעולם ורשתות מזון קמעונאיות. כעת אנו שמחים להביא את הטכנולוגיה לישראל ולצאת לדרך בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם קמעונאית המזון הגדולה והמובילה בישראל- רשת שופרסל".

See Also

נדב ישראל, שותף מייסד ומנהל טכנולוגי בEdgify: "הפוטנציאל של הפתרון שאנו מביאים לעולם אימון הבינה המלאכותית ולענף הקמעונאות הוא אדיר הודות לכמות המידע העצומה שרשתות המזון מייצרות היום, המועבר בצורה לא יעילה המבזבזת כוח עיבוד וזמן יקר בהעלאת הדאטה לענן, פיענוחו וניתוחו. עם הכניסה של הטכנולוגיה לרשת שופרסל, הטכנולוגיה של Edgify תאפשר לאמן את הדאטה של הרשת בשלמות וללא שום בעיית העברת מידע רגיש, תוך הבטחה לרמת דיוק שקודם לכן לא הכירו".

כרגע הטכנולוגיה של Edgify פרוסה ופועלת בעשרה סניפים של רשת שופרסל במרכז הארץ, ובחודשים הקרובים היא תיכנס לכל סניפי הרשת בקצב של 25 סניפים חדשים בחודש, עד לפריסה מלאה בכל חנויות שופרסל דיל ושופרסל שלי. 

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן