4 חידושים מבריקים לבית

חברות מובילות בתחומי הכלי בית, הניקיון והאקולוגיה מציעות פתרונות יצירתיים שתכליתם להפוך את החיים שלנו לנוחים יותר.

סודה עם חיוך, מיקרוגל שלא מפחד ממתכות, מרפסת נוצצת, וכרית ניקוי אחת המתאימה לכל סיר ומשטח.

סודהסטרים מוכיחה שאפשר לשתות סודה וגם לחייך לסביבה, עם בקבוקי פלסטיק מעוצבים שמזמינים אותנו לחלום על עתיד טוב יותר. אם חשבתם שהחיוך הוא רק על הבקבוק, חכו שתראו את פני הסביבה אחרי שתפסיקו להשתמש בפלסטיק חד פעמי.

יח"צ

בעולם שבו זה נראה שהמיקרוגל יכול לעשות הכל חוץ מלשלוח סמסים, נעמן מציעה מכלי נירוסטה שאפשר להכניס למיקרוגל. כן, כן, עכשיו כשתרצו לחמם את הפיצה מאתמול, לא תצטרכו לחשוב על פיצוץ פוטנציאלי או על חיפוש מחסה.

יח"צ

VIVIAN מביאה לכם פתרון שיגרום לכל השכנים לקנא: מגב חכם לניקוי מרפסות שמש. כן, אתם עומדים להפוך לנושא השיחה החמה בקבוצת הווטסאפ של הבניין, והפעם לא בגלל המוזיקה הקולנית שלכם או החתול שנמלט למרפסת של השכנים.

יח"צ

ואם חשבתם שזהו, הוסטס מציעה כריות ניקוי דו-צדדיות שיגרמו לכם לשאול את עצמכם איך חייתם בלעדיהן עד כה. הכריות הללו לא רק ינקו את הכתמים אלא גם את הצורך לשאול את בני הבית "עם מה אני אמור לנקות את זה?".

יח"צ

בסוף היום, כל החידושים הללו נותנים לנו טעימה שבו חיים נוחים וסביבה נקייה הולכים יד ביד. עם קצת הומור והרבה חדשנות, אפשר למצוא פתרון לכל דילמה ביתית, מהמרפסת ועד למטבח. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להפוך את הבית שלכם למקום נוח יותר, נקי יותר ומלא חיוכים.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן