נעים להכיר: רוני ארז מדריכת האורגזמות

מאת: רוני ארז

כל חיי המיניים התקשיתי לחוות אורגזמה. בשביל שהיא תגיע הייתי מתאמצת הרבה זמן. במקביל סבלתי מאנדומטריוזיס. סבלתי מכאבים עזים, גם במהלך סקס, ועברתי לַפָּרוֹסְקוֹפְּיָה שמונה פעמים כדי לצרוב מוקדי כאב. אחרי כל ניתוח הייתה תקופה של שקט ולאחריה היו מתחדשים הכאבים. 

צילום: אביגיל עוזי

הלכנו לרופאה שהודיעה לי שיש להסיר את הרחם. היה לי קושי מנטלי ורגשי עם העניין. הרגשתי איך מוציאים לי את הדבר שמגדיר אותי כאישה. לאט לאט התרגלתי לרעיון שבהתחלה כה נרתעתי ממנו. 

מספר שבועות לאחר הניתוח, שמנו לב שאני מתפנה לפיפי פעמים רבות ביום. בזמן סקס הייתי מתפנה פעמיים או שלוש. הרופאה הסבירה לנו שאחת מהשפעות הניתוח היא שינוי הזווית של צינורית השתן, שגורם לתחושה מוגברת של דחף לפיפי. היא הציעה לי ללכת לטיפולי פיזיותרפיה לחיזוק שרירי רצפת האגן. 

לאחר עשרה מפגשים שבהם התקדמתי מעט, הפיזיותרפיסטית הציעה לי לרכוש מכשיר העובד באמצעות פולסים חשמליים לווגינה ודרך זה מחזק את שרירי רצפת האגן. למכשיר היו תכניות שונות.

התכנית שבחרתי נמשכה עשרים וחמש דקות, וגרמה לי לעוררות מינית בצורה שלא הכרתי קודם לכן. הייתה רק בעיה אחת – הכיווץ של הוואגינה, שהפריע לי להיות מרוכזת בהנאה שבאה אחריו. הכיווץ והכאב היו באים ביחד, ואחריהם היה מגיע השחרור. השחרור היה מענג, אבל כיוון שכרונולוגית הכיווץ הגיע קודם, הייתי מתרכזת בכאב ולא הצלחתי לשים לב להנאה. רציתי לדלג על הכיווץ, והתחלתי לתרגל את הנושא במרץ. 

עברו כמה ימים עד שהבנתי במדויק את תנועת השחרור, והצלחתי להפוך את הסדר של הרצף, פיזיולוגית ומנטלית, כך שיתחיל בשחרור ויסיים בכיווץ. הצלחתי להזיז את הכאב שנוצר כתוצאה מהכיווץ הראשוני, ולהרגיש שאני מתחילה מהעונג.

הרגשתי כמו ילדה שלמדה לרכוב על אופניים ללא גלגלי עזר; עכשיו כבר לא הייתי צריכה לשחרר בתנועה חזקה כדי לחוות את ההנאה המינית. התנועה המחזורית עצמה יצרה מעגל של תגובות מיניות מענגות. בכל פעם שעשיתי את תנועת השחרור חוויתי גלי עונג אורגזמיים, שלא רציתי שייפסקו לעולם. 

בהתחלה לא הצלחתי לעשות את התנועה הפנימית תוך כדי החדירה. עם הזמן הבנו שהתנועות של שנינו צריכות להיות מסונכרנות כדי שזה יצליח. מדי יום, כמה פעמים ביום, תרגלנו את התנועה בסקס עד שהיא  נעשתה חלק בלתי נפרד ממני.

See Also

לתנועה הפנימית התחבר דימוי בצורת מגלשה וכדור שהייתי משתעשעת איתו בדמיון וכל פעם שהוא היה מתגלש למטה במגלשה הייתי מחזירה אותו למעלה עם כיווץ. חוויתי גלי עונג רק מהמחשבה על הדימוי. כך נפתחו בפניי אפשרויות בלתי מוגבלות של עונג מיני אורגזמי. פתאום, אחרי כל כך הרבה שנים שעסקנו בקושי שלי לחוות אורגזמה, גילינו עולם חדש. השינוי המסעיר ביותר היה היכולת שלי להתמסר לעונג המיני בכל מקום, בכושר הדמיון בלבד. בכך גם שחררתי את בן זוגי מההתעסקות באורגזמה שלי. אמנם הוא התעסק בה באהבה, אבל גם שמח להעביר לי את המושכות והאחריות לדבר.

מעולם לא זייפתי אורגזמה, כיוון שלא נתתי לקושי שלי להגיע לאורגזמה למנוע ממני להתמסר לסקס. עם זאת, במקרים שלא הצלחתי להגיע לאורגזמה, והיו רבים כאלה, נותרתי מאוכזבת. אחרי שהבנתי את התנועה הפנימית, למדתי לשלוט בהנאה המינית שלי ונעשיתי למולטי־ אורגזמית.

כיום אני מלמדת נשים את התהליך המדהים שעברתי ובשש שנים האחרונות לימדתי אלפי נשים את הסוד שבעונג המיני הנשי.

רוצות להכיר את רוני יותר
כנסו לאתר
https://ronierez.com/

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן