אל תתנו לנזלת לנצח אותכם!

לקראת חורף 2022, המותג הבינלאומי סטרימר (STERIMAR) מציע סדרת תרסיסים טבעיים ועדינים לאף, על בסיס מי ים, המיועדים לניקוי הגייני עמוק של האף ולהקלה בגודש, נזלת ויובש בנחיריים. 

סדרת התרסיסים מכילה ריכוזי מלחים שונים בהתאם לצורך ולאופן הטיפול, ללא חומרים משמרים, ללא מרכיבים תרופתיים המכווצים את כלי הדם ולא גורמים להתמכרות. 

התרסיס מתאים לשימוש לכל המשפחה: החל מתרסיס ייעודי לתינוקות מגיל לידה (סטרימר איזוטוני בייבי), ועד תרסיסים בריכוז מלחים גבוה להקלה על גודש, אף סתום ותסמיני צינון ואלרגיה המתאימים למבוגרים. 

סטרימר בטיחותי ונוח לשימוש בזכות טכנולוגיית התזת Micro Diffusion המאפשת התזה אחידה בלחיצה מדודה. הטיפות הזעירות מצליחות להתפזר באופן אחיד בחלל האף, להגיע לעומק וליעילות מרבית. כל מיכל מכיל ראש מתז עם מכסה, הניתן לפירוק ושטיפה לאחר כל שימוש כדי לשמור על היגיינה נאותה.

כמו כן ייצור המוצרים הינו ללא מגע יד אדם לשמירת סטריליות המוצר.

אופן השימוש: מכניסים את ראש המתז בעדינות אל הנחיר ולוחצים לחיצה קצרה. במקרה והאף גדוש, יש ללחוץ במשך כמה שניות. עודף תמיסה שרוססה יפלט החוצה, לאחר מכן יש לקנח את האף. חוזרים על הפעולה בנחיר השני. ניתן להשתמש 2-6 פעמים ביום או לפי הצורך.

See Also

באישור משרד הבריאות

מחיר לצרכן: 49.90-64.90 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות הפארם וקופות החולים

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן