דנה שלום כהן במופע השקת אלבום הבכורה 'דנה קמה'

שלום כהן  במופע השקת אלבום הבכורה 'דנה קמה' 25.5.22 בר גיורא המחודש בלונדון מיניסטור הפקה מוזיקלית: יהל דורון הפצה דיגיטלית – D-Music ,NMC הד ארצי.

דנה שלום כהן, זמרת יוצרת מוזיקאית ייחודית, במופע השקת אלבום הבכורה שלה 'דנה קמה', בבר גיורא המחודש. דנה, כותבת ומבצעת את השירים, שרובם הולחנו על ידי יהל דורון מהאומנים היוצרים המוערכים בארץ (מהצמד 'גיא ויהל') אשר אחראי גם על ההפקה של האלבום. השירים יבוצעו בליווי להקה המורכבת מטובי הנגנים בישראל. 

'דנה קמה' הינו מופע של שירים מקוריים, המשלב שיח באווירה אינטימית עם הקהל על המסע שעומד מאחוריהם. דנה היא זמרת ויוצרת חדשה, שבאמצעות המוזיקה והיכולות הווקאליות שלה, מאפשרת תהליכי ריפוי בתת מודע ששינו את חייה ומשנים חיים של אחרים. 

דנה שלום כהן, בת 37, נשואה ואם לשלושה מגיעה מרקע של יעוץ שיווקי בינלאומי ו-  NLP ,היא החלה את דרכה המוזיקלית בסדנת מוזיקה של יהל דורון לכתיבה והלחנה, שם נולד הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה, 'ילדה רנטגן' שזכה להערכה רבה.  לאחרונה ביצעה את מופע החימום לזמרת נרקיס בהופעותיה ברחבי הארץ. בשנת 2021 שיר שהוציאה נבחר להוביל את הסרט ההוליוודי Berlin I love you, שיצא בארגנטינה וברזיל. בחודש שעבר נסעה דנה לפסטיבל לסדרות טלוויזיה בקאן עם שיר נושא לסדרה חדשה.

בר גיורא המחודש בלונדון מיניסטור, אבן גבירול 50, תל אביב

לינק לרכישת כרטיסים:  https://danakama.co.il/

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן