כחול לבן על המדף

תעשיית הביוטי לא מפסיקה להפתיע, המוצרים החדשים כבר על המדף, סורי לחנויות ולאתרי האונליין ותהיני מטיפוח כחול לבן איכותי.

סבון
מותג הטיפוח הישראלי סבון מרחיב את סדרת הטיפוח ומשיק סדרת טיפוח יוקרתית לפנים FRESH & GLOW.
הסדרה כוללת מוצרים לניקוי העור ומסיכות פנים לחידוש והזנת העור.סדרת הטיפוח החדשה, Fresh & Glow מכילה את כל המוצרים החיוניים ליצירת שגרת טיפוח נכונה ובריאה לעור הפנים.
בסדרה ניתן למצוא שישה מוצרים שונים, אשר כל אחד מהם פועל ליצירת מראה עור פנים זוהר וקורן.
פילינג פנים משולב, סבון פנים עשיר ושמן לניקוי הפנים, מסיכת על בסיס בוץ מים המלח ומסיכת ורדים על בסיס ג’ל.
הפורמולות של סדרת טיפוח הפנים החדשה מורכבות מ-80% מקורות טבעיים ומועשרות בשלושה מרכיבים עיקריים אשר מעניקים תועלות המטפחות את עור הפנים:  תמצית ורד יריחו ללחות מוגברת, מינרלים מים המלח לחידוש התאים ולאיזון העור ומי ורדים לריכוך והרגעת העור.
כל מוצרי הסדרה הינם טבעוניים, ללא סיליקונים, שמן מינרלי ופארבנים. הם מבושמים בעדינות בניחוח לא אלרגני של ורדים רעננים, המותאם במיוחד לעור הפנים העדין.

Woman Cosmetics
חברה חדשה המושתת על עקרונות ה wellness משיקה שיטת טיפול ייחודית –
IN-OUT-TECH.
השיטה Triple Treatment  פועלת מבפנים ומבחוץ על כל שכבות העור לשיפור המראה, המרקם והגוון של העור.
טיפוח- סדרת 1.2   HYALU
תוסף מזון   COLLAGEN 300
טכנולוגיה מתקדמת מבית SPACE TOUCH  – ארה"ב
הסדרה כוללת: תוסף תזונה על בסיס קולגן וויטמין C, סדרת מוצרי טיפוח ומכשור לאזור הפנים והעיניים.

Reborn
מותג ישראלי השיק לאחרונה סדרת טיפוח לשיער תחת סלוגן תנו לשערכם להיוולד מחדש.
סדרת השיער הינה סדרת הדגל של החברה והיא כוללת שמפו לחותי המבוסס שמן אגוזי לוז עשיר בויטמינים, המזין את השיער ולוכד את הלחות לאורך זמן, קרם להזנה ועיצוב השיער המונע פריזיות ומכיל חמאת קופואסו ברזילאית ושמן אגוזים. כמו כן, קרם הזנה ועיצוב ייעודי לשיער מתולתל, מסכת הזנה אינטנסיבית לתיקון שיער יבש ופגום, שמן קיק לחיזוק שורש השיער (הניתן לשימוש גם על הריסים והגבות) וסרום לריכוך והענקת ברק. כל מוצרי הסדרה (למעט שמפו טיפולי), נטולי מלחים ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה.

פיורמג'יק
סטארטאפ ישראלי בתחום ביוטכנולוגיה, השיק לאחרונה סדרת מוצרי טיפוח על בסיסי אסטקסנטין.

האסטקסנטין, פיגמנט טבעי בצבע אדום השייך למשפחת הקרוטונואידים, הנוגד חמצון רב עוצמה החיוני להאטת תהליכי הזדקנות ותחלואה נלווית. הוא נספג בגוף בצורה מושלמת בשל יכולתו לחדור מחסומים שונים בגוף. בכוחו להאיץ את פעולתם של נוגדי חמצון אחרים המצויים בגופנו. לשם המחשה מחקרים מראים כי אסטקסנטין חזק פי 6000 מוויטמין C וחזק פי 550 מוויטמין E.

See Also

סדרת מוצרי הקוסמטיקה של Asta-in פותחה בכדי לתת מענה טבעי ומושלם לטיפוח עור הפנים. הסדרה כוללת תחליב לניקוי עמוק, מסכת חמר משקמת, סרום וקרם פנים מועשרים באסטקסנטין: קרם פנים אנטי אייג׳ינג, תחליב ניקוי פנים, סרום פעיל אנטי אייג׳ינג ומסכת חימר מטהרת.

דר פישר
ד"ר פישר משיקה סדרת אל סבון עדין לידיים, הסדרה כוללת:  
אפקטיב קר סנסיטיב תה ירוק יסמין, אפקטיב קר סנסיטיב שיבולת שועל ואפקטיב קר סנסיטיב לבנדר, אשר מועשרים בלחות ומכילים קומפלקס ויטמינים ייחודי עם תמציות טבעיות להזנת העור ולמרקם רך וקטיפתי.
בדומה לסדרת תחליבי הרחצה לגוף, גם מוצרי האל סבון לידיים מועשרים בלחות ומכילים קומפלקס ויטמינים ייחודי עם תמציות טבעיות להזנת העור ולמרקם רך וקטיפתי. כל המוצרים בסדרה עברו בדיקות איכות קפדניות ובהן בדיקה דרמטולוגית ובדיקת סנסיטיב מחמירה המעידה על התאמה לעור רגיש, והם אינם מכילים פראבנים.

צילום יעל האן

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן