חדש על המדף

עולם הצרכנות לא מפסיק להפתיע. יצאנו לבדוק וגילינו כמה מוצרים חדשים ואפילו סניף חדש לענקית הקמעונאות.

רשת הקמעונאות "טיב טעם" מרחיבה את פעילותה עם פתיחת סניף חדש ומרשים בצומת סביון, הממוקם ברחוב עופרה חזה 5, קריית אונו. הסניף החדש, שתוכנן ונבנה בהשקעה של כ-12 מיליון שקלים, מתפרש על שטח של כ-1,400 מ"ר. הוא מצטרף לשני סניפים נוספים של הרשת באזור בקעת אונו וישמש את תושבי האזור גם בשבתות ובחגים.

בסניף החדש של טיב טעם בצומת סביון, הלקוחות יוכלו ליהנות ממגוון רחב של קטגוריות ומוצרים איכותיים ומיוחדים המאפיינים את הרשת. בין המחלקות המתמחות בסניף ניתן למצוא קצביה טרייה, מעדניית גבינות ונקניקים, מאפייה, מחלקת דגים טריים, ירקות ופירות, מכולת, יין ואלכוהול, פירות יבשים, תבלינים, חומרי ניקוי וטואלטיקה, ועוד. בנוסף, הסניף מציע מתחם בריאות 'עדן טבע', הכולל מוצרי טבע ובריאות, ויטמינים, קוסמטיקה טבעית, תוספי תזונה, מוצרים אורגנים וללא גלוטן. הסניף גם מציע מוצרי כלי הבית מבית DOMO וקופות בשירות עצמי לנוחות הלקוחות.

צ. יח"צ

אסם נסטלה מציגה חידוש נפלא לקראת עונת החורף: פתיבר פינוקי טירמיסו. המוצר החדש משלב את הטעמים האהובים והמוכרים של הקינוח האיטלקי המפורסם, טירמיסו, בתוך ביסקוויט פתיבר פריך וטעים. הביסקוויט משלב טעם קפה עז עם קרם מפנק בטעם וניל ומסקרפונה, יוצר חוויית אכילה מפנקת ומעוררת תיאבון, המזכירה את הטעמים המקוריים של הטירמיסו האיטלקי. המוצר החדש מתאים לכל המשפחה ומציע פינוק מתוק. מומלץ להגיש עם שוקו מרשמלו, סיידר חם ומפנק ואספרסו חזק ומעורר.

צ. סטודיו אוסם

לאורך שנים, דגני הבוקר של קראנץ' זכו למעמד של מוצר מועדף בקרב הצרכנים הישראלים. כעת, במהלך ההכנות לחורף, אסם נסטלה בישראל מרחיבה את הסדרה הפופולרית עם השקת דגני בוקר חדשים בטעם בראוניז שוקולד. המוצר החדש, קראנץ' בראוני, מביא את הטעם המוכר והאהוב של בראוניז שוקולד במרקם פריך וקראנצ'י, מה שהופך אותו לאידיאלי לנשנוש בכל שעה ביום.
הטעם העשיר והמרשים של בראוניז שוקולד כבר מזמן הפך לאחד הפופולריים בקרב הקהל הישראלי, המעריך את השילוב של שוקולד עם מרקם עשיר ומתוק. לכן, אין זה מפתיע שכבר מרגע ההשקה, הקהל הישראלי התאהב בקראנץ' החדש, המצטרף לטעמים הקיימים בסדרה. גם אנחנו התאהבנו.

צ. סטודיו אוסם

ביונד מיט, החברה המובילה בתחום תחליפי הבשר מן הצומח, ממשיכה לחדש ולהרחיב את טווח המוצרים שלה עם השקת Beyond Chicken Style – סדרת מוצרי עוף חדשה המבוססת על חלבון אפונה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים שמדמים בטעם ובמרקם את השניצל המסורתי מעוף: ביונד שניצל, ביונד נאגטס וביונד טנדרס. כל אחד מהמוצרים מציע חווית אכילה קראנצ'ית ועסיסית, עשירה בפרוטאין, ומהווה תחליף אידיאלי לעוף המסורתי. המוצרים מתאימים למגוון מנות ואירועים, החל ממנה עיקרית עם צ'יפס וסלט, דרך תוספת לכריכים וסלטים, ועד לנשנוש טעים עם מתבלים.

פודי, האתר המוביל למתכונים בישראל, בשיתוף עם חברת אורו, המוקמת לזכרו של אור פורן, משיק את Happy Food – אתר מתכונים חדשני המיועד במיוחד לסוכרתיים ולאתגרי התזונה הייחודיים להם. האתר נוצר כתגובה לצורך נרחב שנצפה בישראל, שבה כ-600 אלף איש סובלים מסוכרת, ורבים אחרים או לא מאובחנים או במצב טרום סוכרתי, ומחפשים פתרונות תזונתיים שהם גם דלי פחמימות וגם טעימים ומגוונים.

Happy Food מציע למעלה מ-100 מתכונים במגוון רחב, כולל מתכונים דלי פחמימה, קינוחים ללא סוכר, ומנות קלות להכנה. כל המתכונים פותחו על ידי המתכונאית אורלי פלאי בורנשטיין ונבדקו תזונתית על ידי התזונאית ליאת ברנט. בין המתכונים המוצעים תוכלו למצוא לחם טחינה, פיצה כרובית, שקשוקה ירוקה, קציצות בריאות, פשטידות דלות פחמימה, ואפילו בראוניז בריאים וטראפלס שוקולד-טחינה.

אילוסטרציה Freepik

בתאבון!

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן