יום האישה – לימור כץ

שם: לימור כץ
גיל: 49
מצב משפחתי: נשואה פלוס 3
תחום עיסוק: ב-8 שנים האחרונות אני בעלים ומפיקה של SHEEK ME, ירידי אופנה הגדולים בישראל למגזר הדתי. מפיקה כ-40 ירידי אופנה בשנה בכל ישראל, מצפון ועד דרום. כאשר החל מה-17 במרץ ועד ה-2 באפריל יתקיימו בזה אחר זה 12 ירידים בערים שונות בישראל.

יזמית האופנה לימור כץ, צלם עדי כץ

האם אי פעם הרגשת שהמגדר שלך מפריע לך להתקדם בתחום בפעילות שלך?
לא הרגשתי שהמגדר שלי מפריעה לי להתקדם להפך!
אני עובדת עם נשים/מעצבות מדהימות מעוררת השראה והקהל שפוקד את הירידים שלי מורכב בעיקרו מנשים שמפרגנות ורוכשות מעסקים של נשים אחרות.

האם יש דברים שאת עושה חייבת לעשות יותר בגלל היותך אישה ?
נושא הטיפול בבית ובזמן המשפחה חשוב לי מאוד והוא מגיע במקביל לקריירה תובענית, כאשר לפני הירידים הלחץ הולך וגובר.

מה מניע אותך כל יום בעשייה שלך?
הרצון לגדול בתחום שלי להגיע ליותר איזורים בארץ להביא את בשורת הירידים שלי לעוד נשים ,לעורר השראה לנשים להתקדם ולהצליח ולא לפחד ללכת קדימה עם האמת והרצון שלהן. התמדה נחישות ואהבה למקצוע זה המוטו שלי. אלו כמובן באים לצד הצורך לפרנס את עצמי ואת משפחתי. בעלי כיום עובד בהייטק, אבל בהחלט היו תקופות שבהן אני הייתי המפרנסת העיקרית ואני חושבת שזה חשוב ונכון שעל אף שאנו חיים במשק בית משותף, כל אחד תורם את חלקו באשר הוא ומרוויח מעבודתו, שגם תורמת לו להתפתחות האישית מחוץ לחיי המשפחה והנישואים.

See Also

מה הדבר היחיד שתרצי לשנות ביחס לנשים בחברה הישראלית ?
אם הייתי צריכה לבחור דבר אחד, הוא יהיה יותר פתיחות וקבלת האחר הבנה שכולנו חיים במדינה אחת. ואהבת לרעך כמוך הלכה למעשה .לדעת לכבד כל אחד ואחת כשווה, ללא קשר למגדר.

טיפ לנשים שרוצות לפתוח עסק 
הטיפ הכי חשוב הוא ללכת אחרי האמת ואמונה שלך ולא לוותר למרות הקשיים. הדאגה למשפחה, לבעל ולילדים צריכה לבוא במקביל להתפתחות אישית, כשהתפתחות עסקית והגשה עצמית היא חלק מהעניין. אנו כנשים הרבה פעמים תומכות בילדים ובבעל ויכולות גם להישען עליהם בעת הצורך. דבר נוסף הוא זכרו תמיד מהיכן הגעתן ועזרו לנשים אחרים לטפס בסולם. כך לדוגמא, בירידים אני תמיד נותנת מקום למעצבות חדשות שהקימו זה עתה את העסק וצריכות את הפוש של הגעה לקהל היעד. כמו כן, אני מרבה לשתף פעולה עם סטיילסטית צעירות ולעזור להן להגיע לקהל חדש -אני נותנת להן במה בירידים שלי כדי לעזור להם להתקדם בעולם התחרותי שקיים היום.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן