יום האישה – קארן אטיאס

שם: קארן אטיאס
גיל: 48
מצב משפחתי: בזוגיות + 3
תחום עיסוק: מנכ"לית ומייסדת FIZZZ

קארן אטיאס מייסדת אתר FIZZZ

האם אי פעם הרגשת שהמגדר שלך מפריע לך להתקדם בתחום בפעילות שלך?
בעבר תחום מכירת אביזרי מין  היה בעיקר גברי. אולם כיום, התחום הופך לנשי מאד וזוהי  מגמה עולמית מבורכת. הנשיות הביאה אסתטיקה עיצוב ועדנה למקום שהיה סליזי ומאד גברי.  פעם יכולתי לומר כי פעם המגדר הנשי היה לוקה בחסר בכל מה שקשור לאביזרים מיניים ומיניות נשית וכיום היוצרות התהפכו, התחום נהנה ממינוף, ואני גם יכולה לומר בפה מלא כי גרמתי לו להתרומם בישראל. 

האם יש דברים שאת עושה/חייבת לעשות יותר בגלל היותך אישה ?
כן. בתור אישה ואמא שיודעת מה זה אחריות טוטאלית וביחס למותג אני מרגישה אחריות הרבה יותר גדולה, לא לאכזב לא את עצמי ,את המותג ובטח שלא את הלקוחות. לפעמים, זה מעבר למצופה. אני מגוננת בהגזמה על המותג שלי והלקוחות.

מה מניע אותך כל יום בעשייה שלך ? 
להוביל לשינוי בשיח על מיניות. אין זה סוד שכולנו ניזונים על הנושא ומדברים עליו, אבל פחות נוטים לדבר  על הבעיות והכאב שצצות בו. העזרה והשיח שאנחנו מקדמים ב FIZZZ היא GAME CHANGER. זוגות או יחידים שמתביישים לדבר על זה מוצאים בתכנים ובאירועים שאנחנו מפיקים לצד האביזרים שאנחנו מייבאים ומוכרים, פתרון נגיש וקל לתפעול. למשל , גבר שסובל משפיכה מוקדמת ולכן הוא נמנע מיחסי מין או אישה שאינה מסוגלת לקיים יחסים עם חדירה כי כואב לה, הן חלק מהדוגמאות אותן אני פוגשת ביום יום. אני מרגישה שאני והצוות המצומצם שלי  הופכת להיות אשת הסוד שלהם בחוויה שקשה להם לחלוק עם אחרים ולפעמים אף עם הקרובים אליהם מכל, בני הזוג.  בנוסף, אני משתדלת להביא פתרונות למגוון אוכלוסיות, החל מהדור הצעיר ועד לגיל השלישי, כאשר בכל אוכלוסייה אני מזהה קושי מסוים שמשפיע על ה WELL BEING שלהם, זה אולי נשמע קלישאה או מסר מסחרי לעודד צריכה, אבל אני יודעת כמה כן אפשר לעזור לכל אחת מאותן אוכלוסיות.  העיסוק שלי מנגיש להם ידע ואפשרויות שאולי לא היו פוגשים בהם בכלל. עבורי מדובר בסוג של שליחות שמטרתה להעניק פתרון לכאבם של אחרים לצד שיפור העונג:)  אני יודעת שהפתרונות שקיימים היום בעולם לא מוכרים כמעט בכלל אבל עצם העיסוק שלי בהם השיווק שלהם והקידום שלהם עוזרים לזוגות ויחידים רבים לפתור בעיות שנראו כחשוכות הופכות לפתירות בקלות יחסית. גם השיח בין בני זוג על המיניות, הינו דבר שמעמיק אינטימיות, יוצר חוויה משותפת עוצמתית ועשוי לשפר פלאים לצד משקעים וכמובן להאריך את חיי זוגיות.

See Also

 מה הדבר היחיד שתרצי לשנות ביחס לנשים בחברה הישראלית ?
שיפסיקו לשים את עצמן במקום מתנצל ביחס למיקום שלהן בחברה, לעונג שלהן, לWELL BEING שלהן והכי חשוב ביחס לתחושת הביטחון העצמי שלהן. מזה עשורים שאנחנו חיים במציאות בה הגברים החליטו עבורנו. אבל עם השנים אנחנו עדים לגילוי של  מובלות נשית. כניסת הנשים לתחום המיניות בעשור האחרון הביאה לכדי רנסנס של צעצועי מין מגוונים אשר מעוצבים ומותאמים אנטומית לגוף האישה, מוצרים נוחים, וידידותיים למשתמשות . כמו כן, רוב האביזרים שקיימים היום בשוק פחות פאלים ומאיימים למשתמש. פועל יוצא מכך הינו צריכה מוגברת של אביזרי מין נשיים לצד שיח ער ולגיטימי על מהות העונג הנשי , בקרב נשים. 

 טיפ לנשים שרוצות לפתוח עסק
אני מאמינה גדולה בחלומות אבל גם בעבודה קשה ונחישות. לחולל מהפכה צרכנית בשוק זה דבר עוצמתי הדורש אורך רוח, רזרבות כספיות, לעיתים, סבלנות וחוסן נפשי. כאמא לשלושה בוגרים המחשבה של ללכת עד הסוף הייתה לי ברורה מלכתחילה ולא נקרו בפניי שום חששות מתגובות הסביבה. האמנתי באמת שלי ובטוב שאני מביאה. לא פעם ולא פעמיים הרימו גבה על תחום העיסוק שלי וראיתי תגובות לכאן ולכאן. אבל, מה שהחזיק אותי תמיד זה הבטחון שלי בFIZZZ .ידעתי שהכוח המניע הוא האמת שלי והחוסן שלי. חשוב לדעת שבכל עסק יש נסיקה ונסיגה, לכן יש לקחת זאת בחשבון, וכדי להמשיך הלאה עם הפנים קדימה, אני חושבת שצריך ללמוד לנשום ולחלוק את הפחד ובו זמנית לדעת שכל דבר הוא בר פתרון וזמני, זו ההתמודדות שלי.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן