נשים לזה סוף

8 נשים נרצחו מתחילת השנה, שתיים מהן רק בשבוע האחרון… באופן אבסורדי, חוק האיזוק האלקטרוני נפל השבוע בכנסת. גם האמנות לא יכולה להישאר אדישה לסבל של נשים רבות.

שחר שמילוביץ, סטודנטית לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה, בפרויקט ייחודי בשם "נשים לזה סוף" המתייחס לרצח נשים וקורא לשינוי המצב הקיים

"נשים לזה סוף" היא עבודת גרפיטי סרוג שנעשתה על ידי שחר שמילוביץ במסגרת קורס תהליכים מורכבים, בהנחיית פרופ' טרי שרויאר, במחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה. העבודה מרשימה וגודלה  1.5 על 5 מטרים.

שחר שמילוביץ, מספרת על עבודתה "העבודה מתמקדת ברצח נשים במהלך השנים, ולצערי, רלוונטית גם היום. המסר שרציתי להעביר בעבודה זו הינו כי חיי אישה חשובים, וכי לאף אדם אין את הזכות לקחת חיים של אדם אחר, ללא הבדל של דת או גזע, בדגש על כך שהחיים ניתנים לפרימה במחי יד. זהו קול זעקה שיתרום לדעתי להגברת המודעות של נושא האלימות בתוך המשפחה, לקולקטיב הציבורי, בתקווה שיהווה הזדמנות נוספת, ולו גם מזערית, להבאת השינוי המיוחל".

See Also

אונה שגב, ראש המחלקה לתקשורת חזותית ועיצוב גרפי במרכז האקדמי ויצו חיפה: "עבודתה של שחר מציגה דיוקנאות של נשים שנרצחו ע״י בני זוגן. זהו נושא חשוב ועקוב מדם. יש חשיבות רבה לעסוק בו ולעורר מודעות למחיר היקר שמשלמות נשים. זוהי עבודה רבת עוצמה, המשלבת מלאכה הנחשבת ״נשית״, שמצליחה לבטא את החוזק והכאב המגולמים בדמויות הנשיות".

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן