חדש על המדף לשנה חדשה טעימה במיוחד.

החגים בפתח, ועם הלחץ בעבודה, אינסוף פגישות ומטלות אישיות, את מוצאת את עצמך מנסה לדחוס הכל בלו"ז העמוס שלך. אבל אל דאגה – גם אם את נאבקת על כל דקה פנויה, אין שום סיבה לוותר על ארוחת חג מפוארת ומרשימה. עם המוצרים הנכונים שאת יכולה למצוא בקלות על מדפי הסופר הקרוב לביתך, את יכולה להרכיב תפריט שיראה כאילו עבדת עליו ימים שלמים, כשבפועל הכנת אותו בכמה שעות בודדות.

כיום, המגוון הרחב והזמינות של מוצרים איכותיים מאפשרים לך לשדרג כל מנה מבלי להתאמץ יתר על המידה. במקום לחפש מצרכים נדירים, כל מה שאת צריכה כבר ממתין לך בסופר, כך שההכנות הופכות לפשוטות יותר, מהירות יותר – ועדיין, שומרות על הטאץ' היוקרתי שכל חג צריך. בין אם מדובר במנה עיקרית חגיגית, תוספות מזינות או קינוחים מהממים – הכל נמצא ממש בהישג יד.

תירוש איכותי – יוחננוף מותג פרטי

אוסובוקו מתקתק ברוטב תירוש ודבש: תחשבי על זה – תירוש 100% ענבים עם נגיעות דבש משדרג כל נתח בשר לתבשיל שנראה כאילו עבדת עליו שעות, אבל בפועל, הוא פשוט עושה את העבודה בתנור. הבשר יוצא רך, מתקתק ומלא בטעם, מתאים בול לצד תפוחי אדמה צלויים או פירה. אף אחד לא יאמין כמה מעט זמן השקעת בזה.

שוקולד פררו רושה – מארזי פרימיום לחג

תוספת נפלאה לשולחן החג וגם מתנה מתוקה: ראש השנה קרב, ומה יותר מתאים מלקבל את השנה החדשה עם מארזי השוקולד היוקרתיים של פררו רושה? עם כל ההכנות, ברור שלא תמיד מספיקים לקנות מתנות לכולם בזמן – אז הנה הפתרון המושלם! מארזי פררו רושה לא רק משדרגים כל שולחן חג עם הפרלינים המעוצבים והטעימים, אלא גם מהווים מתנה מתוקה שתשמח כל אחד.

לקראת החג, פררו משיקה אריזות במהדורה מוגבלת, שעוצבו במיוחד לכבוד השנה החדשה ומשלבות סמלי חג וברכות לבביות. הפרלינים של פררו רושה ורפאלו, עם עטיפה מוזהבת ועיצוב ייחודי, הם הבחירה המושלמת למתנה של הרגע האחרון או כתוספת לשולחן החג. בין אם מדובר בפררו רושה עם אגוזי לוז או רפאלו עם קרם קוקוס עדין – השוקולדים המפורסמים האלה יהפכו כל אירוע לחגיגי ומיוחד.


עוגות חגיגיות – בן עמי

עוגת קרנץ' רימון בלאנק לסיום מושלם: אם אין לך זמן לאפות, אין צורך להיכנס ללחץ! בן עמי מציעים מגוון עוגות קרנץ' מהממות שכבר מוכנות ומחכות לך. עוגת הקרנץ' רימון משלבת טעמים פירותיים רעננים ומרעננת כל שולחן חג. היא מושלמת להגשה לצד כוס תה ירוק או נענע אחרי ארוחה כבדה – קלילה אבל בלתי נשכחת.

עוגת פס קרמלינה דבש: אם את מעדיפה טעמים מתקתקים ומפוארים, עוגת פס קרמלינה דבש היא התשובה. עם קרם קרמל עשיר, היא תשדרג את הקינוח ותגרום לכל הסועדים לשבח את הכישרון הקולינרי שלך – בלי מאמץ.

עוגת מוס שוקולד דבש: לסיום ארוחת חג עשירה, עוגת מוס שוקולד ודבש היא הבחירה המושלמת. השכבות השוקולדיות עם נגיעות הדבש מציעות קינוח יוקרתי שלא דורש ממך יותר מדי זמן או אנרגיה, אבל יספק חוויה מתוקה ומרגשת לכל האורחים.

עוגות דבש מסורתיות – עוגות נטלי

עוגת עקיצת דבורה לצד קפה בסיום הארוחה: עוגות נטלי מביאות טעם נוסטלגי עם מתכונים עתיקים, בניחוח מודרני מברית המועצות. עוגת עקיצת דבורה היא בדיוק מה שצריך כדי לקפוץ לתקופות עבר ולהביא עונג מתוק לשולחן. השקדים המתקתקים יחד עם קרם הווניל הרך והבצק המושלם יגרמו לכל אחד לחזור לילדות עם כל ביס. אין צורך בהכנה נוספת – קפה חזק בצד, והקינוח המושלם מוכן.


פתיבר קוקיז – אסם נסטלה

נשנוש מתוק עם הקפה: אין כמו הפוגה קטנה עם כוס קפה באמצע ההכנות לחג, ופתיבר קוקיז בטעמי חמאה או קרמל הם בדיוק הפינוק שאת צריכה. הפריכות והנימוחות שלהם יחד עם טעם החמאה העדין הופכים אותם לנשנוש אידיאלי שיעזור להטעין אותך באנרגיה חדשה להמשך הבישולים.

פודינג נוגט – אסם נסטלה

מילוי מושלם לעוגות חג: לא בא לך להשקיע שעות בקינוחים מורכבים? פודינג נוגט יכול לשדרג כל עוגת חג בקלות. השתמשי בו כמילוי לעוגת ספוג או כטופינג על עוגה פשוטה, והתוצאה תהיה קינוח עם טעם עשיר ומרקם קרמי יוקרתי. קל להכנה ומרשים ביותר. לא לשכוח – עם פתיבר קוקיז ופודינג נוגט אפשר להכין עוגיות סנדוויץ' מפתיעות שיגרמו לכולם להתלהב. אפשר להוסיף גם זילוף קל של שוקולד נמס מלמעלה – ותהיי בטוחה שכל ביס ירגיש כמו פינוק מושלם.


שוקופצים – בית השקד

נשנוש מושלם במהלך הבישולים: בזמן שהבשר נצלה בתנור והריחות מתחילים לעטוף את הבית, את רק צריכה הפסקה קטנה ונשנוש מתוק. שוקופצים – ריבועי שוקולד עם פצפוצי אורז פריכים – הם נשנוש מתוק ומדויק שיעניק לך רגע של הפוגה. הם קלים ופריכים, ומספקים בדיוק את האנרגיה הדרושה כדי להמשיך את ההכנות.

צ'יפס קריספי – אסם CHIPS

נשנושים בזמן ההכנות: תוך כדי ערבוב הסירים וההכנות, תמיד יש רגע שבו בא לנשנש משהו קריספי. צ'יפס Hand Cooked Style של אסם הוא בדיוק מה שצריך כדי להישאר עם אנרגיות. הצ'יפס הזה הוא קריספי ופריך במיוחד, וניתן גם להגיש אותו כאפריטיף לצד מטבל יוגורט ועשבי תיבול. נשנוש מהיר ומפנק שיתאים לכל רגע של הפסקה קצרה במטבח.


שקדי מרק – אסם נסטלה

מרק עוף עם טוויסט: כשמרק העוף המסורתי מבעבע בסיר, מה יותר מתאים מלהוסיף לו את הטוויסט הקלאסי של שקדי המרק? הפעם, שקדי המרק מקמח מלא לא רק מוסיפים קראנצ'יות נהדרת אלא גם נגיעות בריאות. המקלות הפריכים האלה מוסיפים רובד חדש למרק וגורמים לכל סיבוב נוסף של המרק להפוך לטעים ומיוחד יותר.

סטודיו אוסם

מותג האורז DAAWAT – ויליפוד

תוספת אורז יוקרתית לארוחה: אם את מחפשת תוספת פשוטה אך יוקרתית לארוחת החג, DAAWAT הוא מותג האורז המושלם עבורך. סדרת האורז של DAAWAT כוללת מבחר סוגים – אורז בסמטי, אורז יסמין, אורז פרסי, ואורז חום מלא – כל אחד מהם מביא עמו מרקם, ניחוח וטעם ייחודיים למנה שלך.

  • אורז בסמטי: המושקה במי השלגים של הרי ההימלאיה, עם גרגירים ארוכים ורכים היוצאים אחד-אחד. מתאים לצד תבשילים עיקריים או כמנה בפני עצמה.
  • אורז יסמין: אורז בניחוח אגוזי עדין המתאפיין בגרגירים ארוכים ודביקים מעט, והוא מתאים במיוחד למנות אסיאתיות או מנות עשירות בתבלינים.
  • אורז פרסי: גרגירים ארוכים ודקים המגיעים לאורך כפול בזמן הבישול, עם טעם עדין המשתלב עם כל תבלין שתבחרי.
  • אורז חום מלא: אורז טבעי שלא עבר ליטוש, עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. הודות לטכנולוגיית HET הייחודית, זמן הבישול שלו קצר במיוחד – רק 15 דקות.

מנה חמה רוזה ואלפרדו – אסם נסטלה

פתרון מהיר לבני הנוער הרעבים: באמצע ההכנות לבישול ארוחת החג, אין לך זמן לדאוג לבני הנוער שכבר רעבים. למרבה המזל, מנה חמה בטעמי רוזה או אלפרדו היא הפתרון המהיר ביותר. תוך כמה דקות של הכנה, הם יכולים ליהנות מפסטה איטלקית בטעמים עשירים ומנחמים, ואת יכולה להמשיך להתכונן לארוחה הגדולה.

נסקפה קפוצ'ינו בטעם שוקולד לבן – אסם נסטלה

קינוח מהיר של קפוצ'ינו שוקולד לבן: אחרי כל המנות העיקריות, אין דבר יותר מושלם מקפוצ'ינו בטעם שוקולד לבן כדי לסיים את הארוחה בנימה מפנקת. נסקפה קפוצ'ינו בטעם שוקולד לבן הוא הדרך הקלה ביותר להגיש קינוח בית קפה יוקרתי, עם שכבת קצף עשירה ומלטפת שכולם יאהבו, אל תשכחי להוסיף כדור גלידה וקיבלת אפוגטו מרשים.

גם אם את עמוסה עד למקסימום בעבודה ובחיים האישיים, עם הטיפים והמוצרים הנכונים את יכולה להפיק ארוחת חג שלא תשכח. אין צורך להתחיל מאפס – כל מה שאת צריכה נמצא ממש כאן, על המדפים.
בחרי את המוצרים המתאימים, חברי אותם למתכונים פשוטים אך מרשימים, ותני למוצרים לעשות את הקסם שלהם במטבח. זה בדיוק מה שיאפשר לך ליהנות גם מהתהליך וגם מהתוצאה הסופית.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן