חלום של מתנה לראש השנה

החלטנו שהחג הזה אנחנו מחפשים לא רק לתת מתנות, אלא גם לממש חלומות. שאלנו נשים רבות מה הן באמת רוצות לקבל כמתנת ראש השנה, ומסתבר שלא מדובר רק במוצרים אלא ברגעים של תשוקה, חמלה, ושלווה. מתנות שמביאות איתן חום, אהבה והבנה עמוקה של מי שהן באמת. אז קבלו את המדריך שלנו למתנות חג יוצאות דופן, כאלה שירגשו את כולן – מהאמא שתמיד יודעת מה טוב, לדודה שמבינה באמנות, ועד האישה הצעירה שחוגגת את החיים כמו שמגיע לה.

GIORGIO ARMANI

SÌ PASSIONE EAU DE PARFUM INTENSE: לנשים שנושמות את החיים במלואם
מחיר: 499 ש"ח ל-100 מ"ל

רוני, בת 38, חולמת על בושם שילווה אותה בכל הרגעים החשובים של חייה. כאשת קריירה מצליחה ואמא לשלושה, היא נוהגת לפלס את דרכה בעולם בביטחון ובתעוזה. הבושם "סי פאסיונה" של ג'ורג'יו ארמני הוא עבורה לא רק ניחוח, אלא תזכורת יומית להאמין בעצמה ולרקוד לפי הקצב של חייה. הניחוח הפרחוני-עצי, המשלב דומדמנית שחורה, יסמין וניל, עוטף אותה בתחושה של חום ואהבה, ומעניק לה תחושת ביטחון ועוצמה נשית.


GALABIA

Tablecloth Greek Blue: קלאסיקה אוריינטלית לשולחן החג
מחיר: 472 ש"ח

נועה, בת 28, חולמת על שולחן חג מושלם שמזמין אליו את כל האהובים. היא אוהבת לארח וליצור אווירה נעימה סביב השולחן, כזה שיביא את כולם להרגיש בבית. המפה הכחולה הזו, בעבודת יד ומכותנה איכותית, מוסיפה נגיעה של מסורת ושורשים לשולחן, ויוצרת הרמוניה מושלמת של צבעים שמזכירים את הים התיכון. לנועה, זו לא רק מפה – זו הזדמנות ליצור סביבת אירוח חמימה, להכניס את הטבע הביתה, ולחבר בין האנשים שהיא אוהבת ביותר.

עדי הלמן

SABON

מארז מתנה: קיץ נצחי בקופסה אחת
מחיר: 166 ש"ח

אלונה, בת 25, חולמת על תחושת הקיץ שתישאר איתה כל השנה. היא אוהבת את השמש, את החופש, את התחושה של ים ורוח בפנים. המארז של SABON, הכולל סבון רחצה, פילינג גוף, ג'ל לחות ומי גוף, הוא בדיוק המתנה שהיא צריכה כדי לשמור על הזוהר והרעננות של הקיץ גם כשמגיעים החודשים הקרים. זהו פינוק אינסופי עבורה – תזכורת שהיא יכולה לחוות את הרגעים הקסומים של העונה החמה, גם באמצע החורף.


H.Stern

METAMORFOSE: טבעת של קסם
מחירים: החל מ-5,020 ש"ח

יעל, בת 45, חולמת על תכשיט שישקף את אהבתה לטבע ולעולם האמנות. קולקציית "METAMORFOSE" של ה.שטרן, בהשראת יופיו של הטבע הטרופי, מעוררת את דמיונה ומזכירה לה את הכוח הפנימי שלה. כאמנית יוצרת שחיה כל יום מחדש את הרגע, היא מוצאת בתכשיטי הקולקציה שילוב מושלם של עיצוב ונועזות, עם אבני חן יקרות ויהלומים שמשחקים עם האור ומביאים ברק נוסף לכל יום שלה. זהו תכשיט שמזכיר לה לחלום בגדול, כמו כל אחת ואחת שמקבלת הזדמנות להתחדש ולהאיר.

יח"צ

COS

Oversized Quilted Clutch: תיק שהוא גם חיבוק
מחיר: 1,490 ש"ח

See Also

מיכל, בת 32, חולמת על תיק שישמש אותה ביום יום וגם יעניק לה תחושת נוחות. היא נמצאת תמיד בתנועה, עובדת ומתנהלת בין פגישות עסקים ומפגשים חברתיים, ותמיד מחפשת פריטים שישלבו פרקטיות עם סטייל.
תיק הקלאץ' הענק של COS עשוי עור רך, עם עיצוב מרשים שנראה כמו כרית נוחה – תוספת מושלמת לכל יום שלה. הוא מעניק לה לא רק מקום לאחסן את הדברים, אלא גם רגעי חיבוק קטנים בזמן הנסיעה או ההמתנה לפגישה הבאה.

יח"צ

AND OTHER STORIES

צעיף קשמיר רך: חיבוק חם לימים הקרים
מחיר: כ-800 ש"ח

חנה, בת 54, חולמת על ימים של חורף נעימים שבהם תוכל להישאר חמימה ועדיין לשמור על הסטייל שלה. היא אוהבת את העונה הקרה, עם כל היופי והחמימות שהיא מביאה עמה, והצעיף הקשמיר הרך מבית & Other Stories הוא בדיוק מה שהיא צריכה כדי לעטוף את עצמה בחיבוק חם. המגע העדין של הקשמיר, הסרוג בגימור מחוספס, מעניק לה תחושה של רכות ונעימות – מתנה מושלמת שתעזור לה לעבור את החורף עם חיוך.

יח"צ

ברוח החג, העניקו מתנה שהיא קצת מעבר – מתנה שמכילה בתוכה חלום, מחשבה ואכפתיות. כי מתנה היא הרבה יותר מחפץ – היא ביטוי לאהבה, היא קריאה להשראה ולהתחדשות, היא הבטחה לרגעי שמחה ואור.
השנה, תנו ללב שלכם להוביל אתכם בבחירת מתנה שתביא עמה את הניצוץ והתקווה לכל מי שיקבל אותה.
חג שמח, שנה טובה ומתוקה!

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן