חדש על המדף קיצי ומרגש

כשהקיץ מתקרב, חברות המזון מתחרות מי תצליח לרגש אותנו עם החידושים המרעננים ביותר. השנה, המדפים מתמלאים בשלל מוצרים חדשים שמביאים עימם טעמים מפתיעים וחוויות קולינריות שלא ראינו קודם. זה כמו קרנבל של טעמים, מהבמבה במילוי קרם וופל בלגי ועד למנה חמה בטעמי קארי.
בואו נצלול יחד אל תוך החידושים הכי מעניינים של הקיץ הזה ונגלה מה מחכה לנו על המדף.

במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי

אסם, גברת במבה בכבודה ובעצמה, שוב מכה עם טעם חדש ומפתיע – במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי. איך לא חשבו על זה קודם? הוופל הבלגי, המנה העדינה והאהובה של כל בית קפה שמכבד את עצמו, מתמזג עם הבמבה הישראלית הקלאסית. השילוב הזה נשמע כמו חלום מתוק שמתגשם – קצת כמו לראות גמל מרחף בשמי בלגיה. קרם הוופל הבלגי מביא את המתיקות המעודנת, בעוד הבמבה שומרת על המליחות והפריכות שלה. חידוש מרענן ומרגש לקיץ 2024.

צילום סטודיו אסם

קפסולות קפה קוסטה ריקה של קפה לנדוור

ואם כבר אנחנו עוסקים בהתחדשות, אי אפשר שלא להזכיר את הקפה. קפה לנדוור משיקים את קפסולות קפה קוסטה ריקה SHB SOLARIEGO, עם טעמי שוקולד חלב ושקדים. הקפה הזה הוא כמו נסיעה לקוסטה ריקה – מפגש עם טבע מרהיב ותחושת רעננות מבלי לעזוב את הכורסה בבית. מתאים במיוחד לקפה קר בימים החמים של הקיץ.

קרדיט קפה לנדוור

מנה חמה בטעמי קארי

כשאתם חושבים על מנה חמה, כנראה מדמיינים סתם ארוחה חפוזה באמצע היום. אבל אסם-נסטלה חשבו אחרת. הם הביאו לנו את מהדורת הקארי – גם עוף וקארי ירוק וגם עוף וקארי צהוב. בואו נדבר תכל'ס: זה כמו להזמין את המטבח האסייתי לסלון שלכם, בלי אפילו להוריד את הכפכפים. החוויות הקולינריות האלה אולי לא יזכו בכוכב מישלן, אבל הן בהחלט יביאו אתכם לטיול טעימות מרגש מבלי לעזוב את הבית.

סטודיו אסם

קראנץ' במבה מתוקה

אם יש משהו שכולנו צריכים בקיץ הזה, זה קרירות וממתק במכה אחת. גלידות נסטלה מביאה לנו את קראנץ' במבה מתוקה – שילוב מרהיב בין במבה מתוקה לשלגון קראנצ'י. מה יותר טוב מלהתפנק עם טעם תות בציפוי שוקולד לבן ואורז תפוח? זה כמו לקחת חופשה קטנה בכל ביס. תעשו לעצמכם טובה ואל תחמיצו את הטעם הזה.
אם אתם מצליחים להשיג כמובן.

יח"צ

מיני קרקר THIN ומיני פריכיות FITNESS

כשהמותג FITNESS מציע משהו חדש, תמיד יש תחושה של התחדשות ובריאות. הפעם הם מביאים לנו את מיני קרקר THIN ומיני פריכיות. קרקרים עם דגנים מלאים וטעמים כפריים, או פריכיות קטנטנות עם דגנים מלאים וירקות. זה כאילו מישהו הבין שהבריאות וההנאה יכולים ללכת יד ביד – ושהמיני הוא בעצם המקסי החדש.

See Also

צילום: יח"צ נסטלה

טיק טק מנגו

טיק טק, הסוכריות הקטנות שכולנו מכירים ואוהבים, מרעננות את הקיץ בטעם מנגו. אין דבר מרענן יותר מטעם פרי עסיסי בקיץ חם, וטיק טק מנגו מביאים את התחושה הזאת באריזה קטנה ונוחה. הם גם מציעים סיכוי לזכות בטיסה לפסטיבל לולה פלוזה בברלין. זה כמו לקבל מתנה כפולה – גם טעם מתוק וגם הזדמנות לטוס ולרקוד כל הלילה.

צילום פררו

תערובת קפה קר Sunny Almond Vanilla של המותג נספרסו

הנה עוד חידוש מרענן בתחום הקפה: תערובת Sunny Almond Vanilla מבית נספרסו מביאה לנו את השילוב המושלם של שקדים קלויים ומקלות וניל ריחניים. הקפה הזה נועד במיוחד להכנת קפה קר, כך שהמפגש של האספרסו המופק עם קרח או חלב קר יוצר את החוויה המושלמת. תוסיפו גלידת וניל ושקדים עם עוגיית בסקוטי איכותית, ותקבלו רגע בלתי נשכח של פינוק אישי. הקלייה החצויה בהירה של פולי הערביקה מאתיופיה ואינדונזיה יוצרת הרמוניה מרגשת של טעמים שמתאימים במיוחד לקפה קר. המלצת שתייה? עם חלב קר, כמובן. פשוט להכין וליהנות.

צ. יח"צ חול

אז הנה לכם – שלל חידושים מרעננים לקיץ 2024, מלאים בטעמים ומרגשים שלא כדאי להחמיץ.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן