רומנטיקה ואומנות בצלחת: חוויית הדייט המושלמת ברמבלה חולון

“A single rose can be my garden; a single friend, my world." – Leo Buscaglia

בעלי יצא להפוגה קצרה מרפיח והחלטתי לארגן לנו דייט רומנטי במסעדת השף "רמבלה" בחולון.
ובאופן מפתיע המקום, המספק שילוב נדיר של אווירה טרנדית אך רגועה, התגלה כמקום המושלם לחוויה זוגית ייחודית.

השף צחי מלול, הכוח היצירתי מאחורי "רמבלה", הוא דמות מרתקת בעולם הקולינריה. מלול החל את דרכו המקצועית בארצות הברית, שם סיגל לעצמו את המיומנויות הגבוהות הנדרשות במטבחי עילית. תחת הדרכתם של שפים מובילים, התמקצע במטבחי מסעדות מישלן ברחבי העולם, ואף התבלט כשף מוביל באירועי האוסקר היוקרתיים. בישראל, היה השף הראשי במסעדות ממילא, טורקיז וסיטארה, שם יצר תפריטים מרהיבים שהפכו לשם דבר.

אם תשאלו את מלול איזה אוכל הוא מגיש, הוא ככל הנראה יענה פשוט. אך תאמינו לי, יש לו אינטרפרטציה מאוד מתוחכמת למנות לכאורה פשוטות.

המנות שהוגשו לנו ב"רמבלה" היו לא פחות ממופלאות. הפראנה דה קאסה, לחם פרנה שנאפה בתנור אבן, עם קרם חצילים, סלסה עגבניות ושמן זית, הייתה פתיחה מושלמת לערב שלנו. הטעמים העמוקים והניחוחות המפתיעים של המנה היוו הקדמה למה שהתגלה כאחת הארוחות המרגשות ביותר שחווינו לאחרונה.

קרפצ'יו פלפלים היה עדות נוספת לאומנותו של מלול. פלפלים צבעוניים שרופים, עם פלפל ירוק חריף, אורגנו טרי וגבינת פטה שקדים – שילוב עדין אך נועז שהצליח להפתיע ולהרעיד את חושי הטעם שלנו. גם המיקס שמפיניונס לא אכזב, עם פטריות שימג'י ושמפיניון, קרם כרובית ושמן כמהין, שהיו כה עשירים בטעמם עד כי כל ביס היה חוויה בפני עצמה.

למנה העיקרית, בעלי התענג על הבורגר אנטריקוט, שהצליח לשלב עסיסיות וטעם עז בצורה מושלמת. אני, מצידי, נהניתי מטאטקי סינטה – סינטה צרובה עם פטריות שימג'י ושמפיניון, שהייתה כה מרהיבה במראה וטעם עד כי התקשיתי להאמין שזהו תוצר מטבח מסעדה ולא יצירת אמנות.

ולקינוח, השוקולד פאדג' – עוגת שוקולד ביתית חמה ונימוחה, מלאה בשוקולד מבפנים ומבחוץ. כל ביס מהקינוח הזה היה חגיגה של טעמים מרגשים ומתוקים שחתמה את הערב בצורה מושלמת.

השף מלול הצליח ליצור במסעדת "רמבלה" חוויה קולינרית ששילבה בין מסורת לחדשנות, בין פשטות לעידון, והותירה אותנו עם טעם של עוד. אין ספק ש"רמבלה" היא הבחירה המושלמת לדייט רומנטי, ואנו בטוחים שנחזור לשם שוב ושוב.

המסעדה מתהדרת גם בתפריט קוקטיילים מגוון וייחודי שנבנה על ידי המיקסולוג – גבי גרשטורי (גבי מיקסולוג'י) המוכר כאחד המיקסולוגים המובילים בישראל ושיצר במקום תפריט קוקטיילים מקורי, מפתיע וייחודי למסעדה לצד קוקטיילים קלאסיים, והכל כדי ליצור אווירה חמה ומזמינה המתאימה למקום.
אבל אנחנו אנשים פשוטים שמעדיפים כוס וויסקי מיושן היטב לצד הארוחה.

מסעדת רמבלה – הרוקמים 2 (בניין קמפוס אמות), חולון.
שעות פעילות:
ראשון עד רביעי: מהשעה 11:00 עד 23:30
חמישי: 11:00 – 00:30
מוצ"ש: 21:00 – 00:30
כשרות: רבנות חולון

See Also

לפרטים והזמנות: 055-9989958

חניה מקורה חינם בחניון המגדלים. אל תשכחו לבקש מדבקה בסיום הסעודה.

לאתר המסעדה

צילום: צחי אוחיון

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן