חוגגים את השיבה: הטרנד הלוהט בעולם השיער

בין אם מדובר בזוהר על-זמני או באמירה אופנתית נועזת, שיער השיבה מככב היום על המסלול ומחוצה לו. מה שהיה בעבר סימן להזדקנות הפך כעת לסמל של עוצמה וביטחון עצמי. נשים רבות, בכל הגילאים, בוחרות להפסיק להסתיר את השיער הלבן ולהציגו בגאווה.

אילוסטרציה midjourney

מגמה שהולכת ומתחזקת

יניב קצב, מעצב שיער ושגריר אינדולה בישראל מסביר: "הלבן הוא מגמה שהולכת וגוברת ברחוב הישראלי ומציגה יותר ויותר נשים שכבר לא מסתירות את השיער הלבן שמבצבץ ולמעשה מגיעות למעצבי השיער במטרה לטפח את השיער החדש עם גוונים צבעוניים ומקפיצים. עם תחילת הטרנד, ראינו שהגוונים הבולטים שלו הגיעו מעולמות הלבן, האפור והפנינה, אך היום אנו עדים לשדרוגים נועזים ומרעננים עם צבעים מקפיצים שמשתלבים על שיער השיבה הטבעי".

אילוסטרציה midjourney

המעבר ממראה טבעי לצבעוני מתבטא בגוונים מעוררי השראה שמוסיפים חיות לשיער השיבה. צבעים כמו ורוד פסטל, סגול עמוק וכחול טורקיז הפכו לפופולריים, ומותגי השיער מציעים היום מוצרים שמבליטים את צבעי הלבן והאפור, לצד מוצרים שיודעים להעניק צבעוניות ללא צורך בהבהרות נוספות ובמינימום נזק לשיער הטבעי.

מוצרים ייעודיים לשיער שיבה

באדיבות אינדולה

החברות הגדולות בתחום טיפוח השיער לא נותרו אדישות למגמה. הן מציעות מגוון רחב של מוצרים שמטפחים את שיער השיבה ומעניקים לו ברק וחיוניות. "גם בתחום שיקום וטיפוח השיער ניתן לראות מגוון רחב של מוצרים שמטפחים את שיער השיבה ומעניקים לו ברק וחיוניות", אומר קצב. "במקרים של יצירת המראה בעזרת צבעים והבהרות, יש מוצרים שמספקים הגנה ושיקום למזעור הנזק ותיקונו".

See Also

תחזוקה ושימור

שמירה על צבע השיער הלבן דורשת תחזוקה מתמדת. קצב מציין: "לשמירה על צבע השיער הלבן ניתן להשתמש במוצרים המנטרלים פיגמנטים צהובים. השוק מציע מוצרים כמו שמפו, מסכות וסרומים, המשדרגים את מראה השיער, שומרים על הצבע בוהק ומנטרלים את ההתכהות ואת הפיגמנט הצהוב".

אילוסטרציה midjourney

שיער שיבה, אם כן, אינו עוד רק סימן לגיל אלא מהווה אמצעי לביטוי אישי ואופנתי. ככל שהמגמה ממשיכה לצבור תאוצה, כך יותר ויותר נשים מצטרפות לחגיגה, ומאפשרות לשיער הלבן להאיר את המסלול ואת חיי היומיום בגאווה.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן