איך לא חשבתי על זה קודם? מוצרים שישדרגו לך את הבית!

מכירה את זה שאת גולשת בטיקטוק או מטיילת בחנות ופתאום רואה מוצר כזה או אחר וחושבת לעצמך, איך עדיין לא קניתי את זה לבית? בדיוק בשבילך, אספנו רשימה של מוצרים מדהימים שתהיי שמחה לקנות לביתך
הנה מה שכדאי לך לבדוק:

BRITA: מים טעימים ומסוננים כמו שצריך

מותג המים המסוננים BRITA השיק את הדור החדש של הפילטרים והקנקנים.
עם תוצאות סינון אופטימליות – לבחירה במים טעימים ומסוננים מאבנית
הפילטרים מהדור החדש בעלי נפח סינון גבוה יותר, מותאמים לשימוש לפי רמת קשיות המים
הקנקן צר ונכנס בקלות לדלת המקרר, מעוצב ונוח, ומתאים במיוחד למי שיש לו מטבח קטן. בריטה מציעה פתרונות מושלמים למים מסוננים וטעימים בבית, שיחסכו לך כסף וישמרו על הסביבה.

יח"צ

ורדינון: שמיכת קיץ טטרה לחלומות נעימים

ולכל מי שחוששת מהלילות החמים של הקיץ הישראלי, מותג ורדינון מציע שמיכת קיץ טטרה. הקיץ רק מתחמם, אבל עם שמיכת טטרה, דקה ונעימה, תוכלי לישון בלי להתעורר עם ריבועים על הפרצוף היפה שלך (ראה סעיף שמיכת פיקה :)). שמיכת קיץ קלילה מבד מוסלין רך ומפנק, מושלמת ללילות חמים. את חייבת לנסות, זה כמו לישון בתוך ענן רך.

יח"צ

סולתם: תבנית אפייה ציונית במיוחד

ולמי שאוהבת אפייה ורוצה להפתיע את הילדים בבית הספר עם משהו מקורי, מותג סולתם השיק תבנית אפייה חדשה בצורת מגן דוד! התבנית עשויה מאלומיניום חזק עם ציפוי נון-סטיק, כך שהעוגה לא נדבקת והניקוי מהיר וקל. מושלם לאפיה בריאה.
תאמיני או לא את והסובבים שלך ירגישו ציונים יותר עם כל ביס!

אסף אמברם

נעמן: צלחות מנומרות לאירוח בלתי נשכח

ולבסוף, לצלחות! את החברה שמארחת בגינה כל יום חמישי? הסדרה החדשה של נעמן, WILD, עם צלחות מנומרות תגרום לחברות שלך לדבר עליך בלי סוף. את תהיי מלכת האירוח, וכולן יעלו את השולחן שלך לסטורי. את תצליחי לרתק את כולן עם עיצוב מהפנט, והאירוח שלך יהפוך לבלתי נשכח.

תמי בר שי

HAPPY LEMON: ספל קפה פוטוגנית

ואם את אוהבת קפה בבוקר עם סטורי על הדרך, מותג HAPPY LEMON מציע ספל קפה פוטוגני במיוחד. העוקבים שלך יתחילו לעקוב אחרי הכוס קפה שלך כל בוקר, ואת תהני מכוס קפה יפה ומספיק גדולה לקפה של הבוקר. הרי כולם יודעים שאת חייבת מלא קפה על הבוקר, אחרת הלך עליך ועל האחרים.

See Also

ערן סלם

שיאומי: מטהר אוויר לנשימה נקייה

ומה עם האוויר בבית? חברת המילטון מציעה מטהר אוויר חכם של שיאומי, Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact. לוכד 99.97% מהחלקיקים ומשמיד מזהמים נפוצים. מכשיר קומפקטי, מתקדם ומעוצב, עם חיווי צבעוני למדד איכות האוויר, ויכולת הפעלה מרחוק דרך האפליקציה. כך תדעי שאת והמשפחה שלך נושמים אוויר נקי ובריא.

יח"צ

עם ההמלצות שלנו: המקרר שלך יהיה מסודר, הלילות יהיו נעימים, המטבח יאיר במגן דוד, האוויר יהיה נקי, הקפה יהיה פוטוגני והאירוח יהיה בלתי נשכח!

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן