פתיחת עונת תיירות החורף בצפון במלון גלעדי וציון 50 שנה לאתר החרמון.

שלג ראשון במלון גלעדי, כינס את תיירני הצפון למפגש עמיתים לקראת השנה האזרחית החדשה, הכרזה על פתיחת עונת תיירות החורף על רקע החרמון המושלג שמציין 50 שנה להיווסדו.

מלון גלעדי, אירח מפגש תיירנים ואנשי תקשורת צפונית להכרזה על פתיחת עונת תיירות החורף בצפון, המפגש נולד מיוזמה משותפת של הנהלת מלון גלעדי והנהלת אתר החרמון, שלקחה פסק זמן והגיעה עם שלג למלון גלעדי.

"המפגש היום מהווה יריית פתיחה חשובה לעונת תיירות החורף, שאנחנו כולנו שותפים לה ושואפים להעצים אותה בכל דרך לרווחת האורחים הרבים שמגיעים לנפוש אצלנו במלון גלעדי. לתיירות הצפונית קיים היצע אדיר של תוכן ופעילויות בדגש על ימי החורף כשהחרמון מושלג והנחלים שוצפים. מלון גלעדי משלים את הטבע למשפחות וזוגות בספא מפנק, בריכה מחוממת וקולינריה גלילית משובחת. אני מברך את אתר החרמון ביום חגו, לעוד שנים טובות ולבנות", ציין דודי בן גל מנכ"ל מלון גלעדי.

פתיחת עונת החורף 2022 במלון גלעדי בקיבוץ כפר גלעדי 27 דצמבר 2021 צילום: JINIPIX

"50 שנה של פעילות על ההר הגבוה במדינה הם לא עניין של מה בכך, אנחנו שואפים להמשיך ולהצעיד את האתר קדימה, תוכניות רבות ומצפה לנו שנה מלאה בתכנים ואירועים. אתר החרמון מהווה עוגן כלכלי לכל אזור הצפון, וכל מערכת חורפית מחזקת את הצפון כולו. אני שמח להיות שותף לחיזוק תיירות החורף בגליל ובגולן", ציין רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון.

במפגש השתתפו רוני מנור מנכ"ל תיירות נוף גנוסר, עומר פורת מנכ"ל מלון אדמונד, ארז משה מנכ"ל מלון גליליון, דודי בן גל מנכ"ל מלון גלעדי , אירית שמעוני מנהלת השיווק של המלון, רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון ומיקי ענבר סמנכ"לית השיווק של האתר . 

צילום: JINIPIX

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן