לפעמים רק צריך לסגור את הדלת

חיים עם טינייג'רים בבית יכולים להיות מאתגרים. לכך יש מלא סיבות, ההורים מזדקנים ומתבגרים הופכים להיות הורמנליים ובעיקר מעצבנים.
כאמא לשני מתבגרים, יש שלושה דברים שמתרידים אותי ואת בן הזוג שלי
רעש מהחדר של המתבגר
טריקת דלתות
סקס בזמן שהמתבגר נמצא בבית

נתחיל מטריקת דלתות.
הטריקה מתחילה בד"כ מריב על שיעורי בית, בלאגן בחדר, חוסר רצון לעזור בבית ועוד כמה נושאים שאיתם כל הורה מתמודד ביומיום.
ההורה מרים את קולו, המתבגר גם, בסופו של הויכוח ההורה מוצא את עצמו יושב לבד בסלון והמתבגר רץ לחדר וטורק את הדלת בצורה כזאת שלא יהיה אדם אחד בבית או בבניין שיפספס את רמת העצבים של המתבגר.
פתרונות למצב:
1. להתעלם באלגנטיות – לא עוזר, נבדק כמה וכמה פעמים.
2. לנסות לדבר לליבו של המתבגר – עוזר ליומיים בלבד.
3. להוריד את הדלת – עוד מעט נעבור לעניין המוזיקה, משחקי מחשב וכמובן הבלאגן בחדר שיהיה לעיני כל הבית.
4. להתקין דלת המונעת טריקה בחדר של המתבגר. יש לכך כמה יתרונות שבסופו של דבר מתרכזים לדבר אחד, חיוך זדוני של הורה בסלון.

צילום: freepik


מוזיקה או כל רעש אחר המגיע מחדר של המתבגר.
בואו נודה על האמת, הטעמים המוזיקלים של ילדינו לעתים קרובות שונים מהעדפות המוזיקליות שלנו. בזמן שאנחנו בנחת נהנים משיריו של יהורם גאון, הגאון שלנו בחדר מאזין ללהקת רוק שדי מעיפה לנו ההורים, את הסעיף. או משחקי רשת, בזמן שאתם נהנים מתוכנית דוקו מרתקת על נמר סיבירי, אתם שומעים זעקה מהחדר "לא!!!! לך לשם, האויב נמצא משמאל! חסל אותו כבר!" ברור שהמתגבר שלכם אינו מנסה לחסל אף אחד, הוא רק משחק עם כל החברים מהכיתה ועוד כמה מכל העולם במשחק פלישת הזומבים או מלחמת עולם חמישית, או כל אפוקוליפסה כזו או אחרת.
פתרונות למצב:
1. לנסות לדבר לליבו של המתבגר – חיזרו לסעיף 1 בפסקה הקודמת.
2. לנתק את האינטרנט בבית – בגדול אתם תענישו גם את עצמכם, כי היום גם תוכנית דוקו שאתם רואים באחד מערוצי הטלוויזיה, עובדת דרך האינטרנט.
3. לקחת למתבגר את המחשב, הנייד, את הקונסולה ואת ה PSP – ואז נשאלת השאלה, איך הוא ילמד בזום או יקבל וווסאפים בקבוצה של הכיתה על שיעורי הבית, או סתם ישב בסלון ובפרצוף זועם יבהה בנמר הסיבירי.
4. להפוך את החדר של המתבגר לחדר אקוסטי – העלויות מטורפות, חדר מבודד רעש יכול להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים, מה גם מקטין את החדר שגם ככה לא ענק בכמה סנטימטרים.
4. להתקין דלת חוסמת רעשים.

צילום: freepik

סקס
נושא כואב שכל הורה נותן עליו את הדעת. מצד אחד זוגות הורים כבר לא בני 20 מצד שני החיים רק מתחילים. הזוגיות בשיאה, הסקס רק משתפר, אבל הפחד שהמתבגר חס וחלילה ישמע את הוריו קצת נהנים אחד מהשני, גורמת לכמה איברים אצל כל ההורים להתכווץ בצורה משמעותית.
פתרונות למצב:
1. לדבר לליבם שך הילדים – הפעם זה באמת היה בצחוק.
2. לא לעשות סקס עד שיתגייסו – נו באמת ….
3. לברוח לבית מלון – העלויות גבוהות מדי!
4. להתקין דלת מבודדת רעשים.

צילום: freepik


למען האמת יש פתרונות לכל המצבים. כן כדאי לדבר עם הילדים, גם על הסקס וגם על הרעש. אפשר מדי פעם לברוח לבית מלון, רק משפר את הזוגיות. אפשר פחות לריב עם הילדים.
אבל בשביל התחלה אפשר להתקין דלתות בחדרים בטכנולוגיית ULTRA QUITE, ולהשיג שקט מיוחל וכמובן בידוד מרעשים. יתרון נוסף שאלה דלתות שאי אפשר לטרוק, כך ש
זהו פטנט בלעדי של חברת דלתות חמדיה,  מדובר בטכנולוגייה חדשנית לבידוד אקוסטי ברמה הגבוהה ביותר בארץ. 

See Also


הדלת החדשה יוצרת מרחב אינטימי, הפרדה מושלמת בין חללי הבית,  לאיטום רעשים המתרחשים בחדר ומחוצה לו  ומשפרת משמעותית את איכות החיים בבית וזאת באמצעות  בידוד אקוסטי דו כיווני, מילוי אקוסטי תלת שכבתי מיוחד, סף אקוסטי מתכוונן, היורד ואוטם את המרווח בעת סגירת הדלת, ואטמי גומי כפולים.  התוצאה היא דלתות פנים מעוצבות עם בידוד אקוסטי ברמה של יותר מ-30% מדלת כניסה ממוצעת.
נכון, זה לא פתרון של 100% בידוד מרעשים, אבל בהחלט פתרון יעיל ולא יקר. מחירים החל מ 2400 ש"ח.
המחיר כולל:  מדידה, הובלה והתקנה  (בקניה 4 דלתות ומעלה).
ניתן להשיג ברשת דלתות חמדיה ברחבי הארץ

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן