איזה מארז תרצו לקבל בחג?

אספנו עבורכם מארזים שממש תרצו לקבל בחג הזה!


ליראק פריז השיקו מקוון מארזים מפנקים ואיכותיים לטיפוח הפנים שכיף לתת במתנה ובטח לקבל.
המארזים כוללים שני מוצרי טיפוח ונרתיק עור מעוצב של רו דה פלור מונקו.
ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז באתר ליראק ישראל: 

www.lierac.co.il

כרגע המארזים במבצע ויש לכם הזדמנות לרכוש אותם במחיר מיוחד. החל מ 345 ש"ח ועד 900 ש"ח למארז.


מארז יוקרתי של שמפניה פומרי ברוט רויאל. פומרי ברוט רויאל , עשוי מזני הענבים: 50% שרדונה עם 50% פינו נואר, ממיטב שנות הבציר והחלקות הטובות ביותר במחוז שמפיין. פומרי ברוט רויאל הכשרה, מייצגת ומבטאת היטב את העידון והאלגנטיות, תו האיכות והסגנון של פומרי. על מנת להשיג את העידון המרבי, הענבים נבחרים וממוינים בקפידה כבר במעמד הבציר. עובדה זו מאפשרת, ברגע שתהליך ייצור היין מסתיים, להתרכז באופן בלעדי וממוקד ביצירת הבלנד. כל שלבי הייצור נעשים תחת השגחה של נציגי הרבנות.
המארז כולל בקבוק שמפניה ושני גביעים, מגיע באריזה יוקרתית. להשיג בסניפי טיב טעם ובחנויות מובחרות. מחיר 199 ש"ח למארז.

מארז יוקרתי של חוחובה זהב. המארז החדש כולל ארבעה מוצרי אנטי אייג'ינג איכותיים בתקן אקוסרט אורגני: קרם לחות ליום – במרקם עדין הנספג במהירות ומעשיר את העור בלחות לאורך זמן, קרם הזנה ללילה – פועל לשיקום עור הפנים תוך הזנה עמוקה וליחוח יסודי במהלך מנוחת הלילה, קרם עיניים – לשיפור מראה העור העדין סביב העיניים והפחתת קמטוטים באזור ושמן חוחובה אורגני טהור – שמן היפואלרגני, אורגני, 100% צמחי המשמש כסרום ביולוגי טבעי משלים.
מהדורה מוגבלב, ניתן להשיג באתר של סופר פארם בלבד  https://bit.ly/3wR4Ov9
מחיר 499 ש"ח למארז. 

פלורה איש הפסיפלורה מציעים מארז יוקרתי וייחודי לחג. המארז כולל בקבוק שיכר של פלורה של איש הפסיפלורה, 500 מ"ל, שיכר מבוסס פסיפלורה, ביחד עם שתי כוסות יין, ריבת פסיפלורה ודבש.
להשיג באתר WWW.PASSIONFRUITMAN.CO.IL. מחיר 160 ש"ח.

See Also

מארזי ביוטי של אלונה שכט. החגים קרבים ואיתם הזמן לרכוש מתנות לאהובים לנו. בכדי להפוך את העניין לפשוט וקל מציג המותג מגוון ערכות מתנה מובנות המוצעות בטווח מחירים רחב, שישמחו כל אישה. כל אחת מעשר המארזים המוצעים כולל מבחר משתנה של שלושה עד חמישה מוצרי טיפוח, ביוטי ואנטי אייג'ינג מבית המותג. בין הערכות השונות ניתן לבחור בכזו המיועדת לטיפוח הגוף, מארז לעור פנים זוהר, מארז הזנה לפנים ולגוף, ערכת טיפוח והזנה השיער ונוספות. כל תכשירי המותג מבוססים על צמחי מרפא שונים ומינרלים מים המלח. המוצרים ארוזים בערכות אדומות בעלות נראות מרשימה שתפתיע את המקבלת אותה ותשאיר רושם רב. עד סוף חודש אוגוסט מוצעים המארזים וכל מוצרי המותג ב-20% הנחה גורפת. להשיג באתר https://bit.ly/3k5ZTlH . טווח המחירים לאחר הנחה: 76 -596 שקלים למארז.

חג שמח!

צילום: יחסי ציבור

דילוג לתוכן