חדש על המדף: המוצרים שיעזרו לכם לשרוד את השבוע האחרון של החופש

החופש הגדול מתקרב לסיומו, ואיתו נעלמת גם השפיות והיכולת היצירתית שלנו במטבח. אחרי שבועות של תמרונים עם מתכונים מאולתרים וניסיונות להפתיע את הילדים בארוחות חדשות, כל מה שנשאר זה הרצון להחזיר קצת סדר לחיים ולהפסיק להמציא מחדש את הגלגל בכל יום. ובואו נודה באמת – מי לא חווה ייסורי מצפון כשהגיש מנה חמה או עוד חטיף מתוק במקום ארוחה בריאה? אבל מי אמר שהכול חייב להיות בריא? לפעמים, הפתרונות הפשוטים הם בדיוק מה שצריך כדי לשרוד את הימים האחרונים של החופש הגדול. אני כאן כדי להוסיף קצת כיף ולתת לכם רעיונות לארוחות שיסגרו את החופש בסטייל, גם אם זה אומר לשלב קצת מתוק וחטאים קטנים בדרך.

מיץ מנדרינה ומיקס פירות של פרימור:

הנה לכם בקבוק של טירוף בקיץ הישראלי! מיץ מנדרינה, משולב עם פירות טרופיים וגזר – זה טעים, בריא וללא תוספות מיותרות, שזה ממש לא מובן מאליו בימים אלו. מה שכן, אם אתם חושבים שזה יצליח להחזיק את הילדים רגועים לפחות לחמש דקות – אתם טועים. אבל לפחות הם ישתו משהו בריא, וזה תמיד נחמד! תנסו, אולי גם אתם תתמכרו.

צילום אראל סגרון

פסטה ופתיתים בצורת לבבות ומספרים של אסם נסטלה:

פתיתים ופסטה בצורת לבבות ומספרים? זה בדיוק מה שהילדים צריכים כדי להפעיל את הדמיון שלהם בזמן שהם מסרבים לאכול. נכון, הם ישאלו אתכם שאלות קשות כמו "למה המספר 8 נראה כמו שתי פיתות יחד?" אבל לפחות זה יעסיק אותם לרגע. בנוסף, הפסטה בצורת לבבות תזכיר להם שאתם אוהבים אותם, גם אם הם לא תמיד עושים את זה קל. זה לא רק אוכל, זה גם משחק.

סטודיו אוסם

דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ופסטרמה חזה בקר של יחיעם:

אם יש משהו שמאחד את כל המשפחה, זהו הסנדוויץ'. אבל הפעם, עם הדק-דק של יחיעם, אתם יכולים להרגיש כאילו יצאתם לפיקניק באיטליה מבלי לצאת מהבית. זה מעושן, זה קטיפתי, וזה מה שיפתיע אתכם כשיגמרו לכם המצרכים והילדים עדיין רעבים. אם אתם מחפשים את הפתרון המושלם לנישנוש מהיר, זה בדיוק מה שצריך.

צ. יחיעם

מהדורת אספנות במבה לרגל 60 שנה:

במבה – האייקון הישראלי של כל ילד, חוגג 60 שנה. ומה יותר מתאים מאשר להוסיף קצת נוסטלגיה לפיצוחים? הנה לכם מארז שאי אפשר להתעלם ממנו. ואם הילדים ישאלו אתכם מי זה התינוק הזה על האריזה, תפסו את הראש ודעו לילד שלכם יש חור בהשכלה והינה יש עוד משהו שאתם אשמים בו.
אבל תסכימו איתנו שהמארז לגמרי משדר, רגעים של נוסטלגיה מעורבבים עם טעם הילדות שלא נגמר.

סטודיו אוסם

במבה בעיצוב אישי:

אם במבה רגילה כבר לא עושה את העבודה, יש לכם אפשרות ליצור במבה אישית! היכנסו לאתר shop.bamba.co.il, תבחרו עיצוב, תוסיפו תמונה וכיתוב, והרי לכם במבה בעיצוב אישי. והנה המלצה לעיצוב: תמונה שלכם עם פנים רציניים וכיתוב "אל תשכחו לנקות את החדר אחרת לא תקבלו במבה". כי אם כבר משקיעים, אז לפחות תנצלו את זה לחינוך.

עיצוב אישי

סירופ פטל ללא תוספת סוכר של אחוה:

מה היינו עושים בלי סירופ פטל? והפעם, פחות קלוריות אבל לא פחות כיף. זה הסוד הקטן שלנו כשהילדים רוצים "עוד משהו מתוק", ואתם לא רוצים שהם יקפצו על הקירות. קל, טעים, ומרענן – בדיוק מה שצריך בקיץ.

צ. יעל האן

אינסטד של עוף הגליל – תחליפי בשר מהצומח:

בין אם אתם מנסים להפחית את כמות הבשר בתזונה המשפחתית או סתם רוצים לנסות משהו חדש, אינסטד זה הפתרון. עם מוצרים כמו שווארמה, שניצל או בורגר מהצומח, אתם יכולים להרגיש קצת יותר טוב לגבי מה שאתם מגישים. רק אל תשכחו להגיד לילדים שזה "כמו הדבר האמיתי", אחרת יש סיכוי שתקבלו מבט חשדני. אבל זה לא רק בריא יותר, זה גם טעים יותר.

צ. הדס ניצן

תבשילי נודלס להכנה מהירה מאסטר שף TIK-TAK:

שלוש דקות בלבד, וזה מוכן! נודלס בטעם עוף או בקר שמגיע עם מכסה? זה כמו קסם! תשכחו מהבלגן במטבח ותנו לילדים לחוש את עצמם שפים קטנים. אבל אל תשכחו להיות בקרבת מקום, בכל זאת – מדובר בילדים ובמים רותחים. מושלם לארוחת ערב מהירה כשאין כוח לבשל.

יח"צ

מנה חמה בסגנון פיליפיני חריף אש:

לכל האמיצים שבחבורה, אתם מוזמנים לנסות את המנה החמה החריפה הזו. זה אולי לא מתאים לכל אחד, אבל אם הילדים שלכם אוהבים חריף (או אם אתם מחפשים דרך להצחיק את עצמכם על חשבונם), זו המנה בשבילכם. זה טעים, זה מחמם, וזה יוסיף קצת טירוף לארוחה.

סטודיו אוסם

אפרופו בטעם ביסלי:

ואם אתם רק רוצים משהו קליל לנשנש, אפרופו בטעמי ביסלי זה בדיוק מה שצריך. זה קריספי, זה טעים, וזה בדיוק מה שיקפיץ כל אירוע משפחתי (או סתם ארוחת ערב באמצע השבוע). פשוט חובה על השולחן.


דגני בוקר עם סיכוי לזכות ב-XBOX:

ואם כבר, למה לא לשדרג את ארוחת הבוקר עם דגנים שיכולים לזכות אתכם ב-XBOX? זה כמובן ייתן לילדים תמריץ לאכול את כל הדגנים שלהם, ואולי גם להשאיר אתכם עם זמן נוסף לעצמכם. פשוט מושלם. רק תזכרו – המזל תלוי גם בכם.

סטודיו אוסם

קרמוגית CRUNCH של אסם:

ולקינוח, כשאין לכם עוד כוח, ואין לכם מה לעשות – קרמוגית CRUNCH תפתור לכם את כל הבעיות. עם קרם וניל ושברי עוגיות קראנצ'יות, זה בדיוק מה שיגרום לילדים (ואולי גם לכם) לחייך שוב. זה כל מה שצריך כדי לסיים את היום עם טעם מתוק בפה.


ואם חשבתם שהשקט והמנוחה בפתח, יש לי חדשות בשבילכם – השקט הזה רחוק כמו החופש הגדול הבא. והכיף האמיתי? הוא רק מתחיל! בקרוב תיכנסו לעידן שבו תמציאו סנדוויצ'ים ואורחות בית ספר במשך 10 חודשים רצופים. כן, בדיוק כמו שזה נשמע!
אבל בנתיים, עם כל החידושים שעלו לאחרונה על המדף, יש לכם את כל מה שצריך כדי לסיים את משימת הבישולים בחופש הגדול בשלום.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן