באנדל טו בשבט

מיי באנדלס: סטארטאפ ישראלי חדש עם מיזם מהפכני המחבר באופן ישיר בין היצרן לצרכן, מציע לקראת חג טו בשבט באנדל חג מסורתי מלא בכל טוב תוך שעה אצלכם בבית והמשלוח חינם!

חג טבע שמח! החג שמאחד את כל מה שאנחנו מעריכים בחיי היומיום: האדמה, האוויר והשמיים. לקראת טו בשבט תמיד נפלא לקבל מארז מגוון ומפנק בו נמצא את כל הטעמים יחד: מתיקות, חמיצות ומליחות. 

'קבוצת מיי באנדלס', פיתחה פלטפורמה דיגיטלית פשוטה ונגישה המאפשרת ללקוחות פרטיים ועסקיים לבצע קניות של באנדלים (חבילות מוצרי צריכה) מותאמים ומדויקים של מוצרים יומיומיים מסקטורים שונים הנמצאים בשימוש בכל בית בישראל.

לקראת חג טו בשבט התווסף לבאנדלים הקיימים של מוצרי הצריכה – באנדל מיוחד לטו בשבט והוא כולל כל מה שצריך לחגוג את החג המסורתי: תמרים, צימוקים, תאנים, חיטים, שעורים וכמובן גם שקדים, בוטנים ואגוזים. 

באנדל טו בשבט מסורתי ב-149 ₪ כולל:  מגש פירות יבשים במשקל של 800 גרם, מגש שקדים, אגוזים ובוטנים במשקל של 600 גרם, ראש קוקוס, עוגיות מרוקאיות 200 גרם, חבילת ערמונים קלופים ובקבוק בירה שחורה והמשלוח חינם עד הבית ותוך שעה!

הבאנדלים, שעלותם עומדת על שלוש רמות מחיר, 99, 149 ו-199 שקלים נארזים על ידי צוות של מסגרות תעסוקה 'יכולות' מבית שיח סוד – הארגון הגדול והמוביל למתן שירותים לילדים ובוגרים עם מוגבלות.

See Also

שירות המשלוחים של מיי באנדלס עובד בכל ימות השבוע א'-ה בין השעות : 07:00-23:00 יום ו' 07:00-13:00  . טלפון : *6455. משלוחים חינם.

ניתן להזמין באזורי חלוקה: פתח תקווה, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, בני ברק, רמת גן גבעתיים, בארות יצחק, אלעד, כפר מעש, מגשימים, נחלים, גת רימון וסביון.

https://mybundles.co.il/

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן