יום האישה – שירה דהן

שם: שירה דהן
גיל: 45
מצב משפחתי: נשואה לגיל + 4
תחום עיסוק: מקימה ובעלים של חברת בוטיק קוסמטיקה טבעית – HIPPIE & CHIC

צ. שלי לורבר

האם אי פעם הרגשת שהמגדר שלך מפריע לך להתקדם בתחום בפעילות שלך?
מעולם לא הרגשתי שהיותי אישה מפריע לי להתקדם ולהצליח בתחום שלי, אני עוסקת בקוסמטיקה וטיפוח, מפתחת מוצרים ומנהלת עמוד אינסטגרם בנושאי טיפוח, פייס יוגה ועור הפנים, כל הנושאים האלה מזוהים מאד עם נשים, מדוברים ונעשים במיוחד ע"י נשים כך שהמגדר דווקא תורם ולא מפריע.

 האם יש דברים שאת חייבת לעשות יותר בגלל היותך אישה ?
אין דברים שאני עושה או מחויבת לעשות כאישה בעסק, אני עצמאית ואני הבוסית של עצמי. לשמחתי יש לי מוסר עבודה גבוה מאד ואני קמה מוקדם כל בוקר בתשוקה גדולה לעבודה שלי. אני מרגישה שאם יש ממני ציפיות הן שלי עם עצמי, יותר בכיוון של איזון נכון בין עסק שנמצא בעלייה מתמדת לבין ניהול בית עם 4 ילדים.

מה מניע אותך כל יום בעשייה שלך ?
מה שמניע אותי בעבודה שלי הוא רצון עז לעזור לכמה שיותר אנשים, ובפרט נשים, לאהוב את עצמן טבעיות, כפי שהן "קמות בבוקר", לחזק לנשים צעירות ובוגרות את הביטחון העצמי שלהן, את הביטחון  ביופי שלהן, שמתבטא שונה אצל כל אחת ואחת, ביטחון בנשיות שלהן. לתת להן אפשרות לחגוג וליהנות מהיופי הטבעי שלהן עם עור בריא חלק וזוהר, גם כשהוא לפני איפור, וגם כשהוא מתבגר באופן טבעי. אני מאמינה בכל ליבי ששיק זה state of mind ויופי זה attitude שאפשר לבנות ולחזק עם "חינוך" לאהבה עצמית וטיפוח מתוך האהבה הזו, ואלה המסרים שאני מעבירה בעמוד שלי, וכמובן במוצרים שלי.

See Also

מה הדבר היחיד שתרצי לשנות ביחס לנשים בחברה   הישראלית ?
הדבר שהייתי שמחה לראות שמשתנה ביחס לנשים בחברה הישראלית הוא נושא אי שוויון בשכר. אני בטוחה שנשים הן בעלות יכולת, מוסר עבודה, ומסוגלות  מדהימה למולטי-טאסקינג, ועדיין יש פערי שכר בין נשים לגברים. אמנם לא בכל מקומות העבודה אבל עדיין קיים, וזה הזוי בעיניי. הייתי שמחה לראות את זה משתנה.

טיפ לנשים שרוצות לפתוח עסק
הטיפ שלי לנשים שרוצות לפתוח עסק הוא לא הכי "קל לעיכול", אבל אני רואה שזה מה שבאמת עוזר ונותן את ה"פוש" – תעזבו את העבודה הקודמת, שלכן, העבודה שאותה אתן שואפות כרגע "לשלב עם העסק" עד שהעסק יתרומם, כי הוא לא יתרומם עד שלא תשימו את כל האנרגיה שלכן לעשייה עליו. אין לנו יותר מ-100% אנרגיה לתת, וחלקה זורם, ובצדק, לזוגיות שלנו, לילדים שלנו, לחברים ולמשפחה. אז כדי שלא נגיע לקריסה ומותשות כללית, שלא תאפשר לנו להגשים את החלום, אני באמת ממליצה להתמקד בחדש, שעליו החזון, מאשר לנסות "לג'נגל" בין עבודה קודמת לבין הקמת עסק חדש. זה לא עובד והעסק לא יתרומם עד שתיתני לו את הכבוד הראוי, ותרגישי אפילו קצת פחד, שהוא חיוני לקפיצת מדרגה ויציאה מאיזור הנוחות שלך. אני רואה דוגמאות לעסקים שלא מתרוממים מהסיבה הזו כל יום, וחבל.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן