יום האישה – ליטל לוי

שם: ליטל לוי
גיל: 38
מצב משפחתי: נשואה +3
תחום העיסוק: מנהלת תיכון דרכא

מתוך אלבום אישי

האם אי פעם הרגשת שהמגדר שלך מפריע לך להתקדם בתחום בפעילות שלך?
האמת שמעולם לא. אני חושבת שדווקא בתור אישה היכולת שלי לשלב בין המשפחה לקריירה גורמת לי להיות גמישה יותר עם ראייה מרחבית ועתידית.

האם יש דברים שאת חייבת לעשות יותר בגלל היותך אישה ?
לא.אני חושבת שבעולם של היום אין הגדרות בבית של מי עושה יותר ומי פחות. אני נשואה לאיש צבא שלמרות ששנינו מאוד עסוקים ביום יום יש שיתוף פעולה ביננו. בנוסף הילדים שלנו שותפים פעילים בבית.

מה מניע אותך כל יום בעשייה שלך ?
מה שמניע אותי זה אהבת התלמידים שלי.
אני מבינה שמערכת החינוך היום היא לאוו דווקא מקור הידע אבל הוא מקור לערכים ומצויינות. הצוות שלי ואני עומלים רבות כדי שלילדים תהיה תחושה של בית עם שאיפה למצטיינות.אני רואה חשיבות בהגשמת החלומות של התלמידים שלנו..ואנחנו שם כדי לצמצם את הפער ולאפשר להם להמשיך לחלום בגדול.

See Also

מה הדבר היחיד שתרצי לשנות ביחס לנשים בחברה הישראלית ?
לא פעם אני מחייכת כששואלים אותי איך אישה בגיל כל כך צעיר שהיא אמא צעירה הלכה לנהל תיכון…תפקיד שדורש המון תמרון..אני רוצה שיבינו שאין גיל לתפקידים מסוימים. זה עניין של אופי ויכולות. ולא תמיד תפקיד גורם לך לוותר על דברים אחרים כמו חיי משפחה.

טיפ לנשים שרוצות לשבור תקרות זכוכית
אני מאמינה בתפיסה כשאמא מאושרת כולם מאושרים. אל תפחדי מה יגידו….תעופי על החיים שלך. תאתגרי את עצמך בכל יום מחדש. תאהבי את עצמך כי את הכי ראויה שיש. ברגע שאת מבינה למה את מסוגלת כל השאר מסתדר מעצמו.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן