צ'יק ליסט של עדי ארצי שלו

את הספר הראשון היא כתבה בכיתה ג' , מאז היא לא מפסיקה לכתוב.
היא לא תמיד מצנזרת ותמיד יש לה מה להגיד.
היא חולה על חנויות יד שניה ומתרגשת תמיד מפיס ייחודי.
היא מוצאת מקומות הכי מיוחדים לטיולים. ומתחזקת בלוג לפנאי איכותי.
תכירו את עדי ארצי שלו, בת 34, נשואה באושר לתום ואמא לאילה המקסימה.

אל תשכחו לעשות צ'יק אין ל"ChickList" בלוג לפנאי איכותי, טיולים, השראה וכתיבה – https://chicklist.co.il/.

חוץ מלהשפיע ברשת, יש לך עוד תחביבים?
אני חושבת שהפרסומים ברשת התחילו כי פרסמתי את התחביבים שלי 😊 אז התחביבים שלי הם לטייל, לצלם, לתרגל יוגה וללכת בטיילת מול הים (אוהבת לשמוע ספרי שמע), אם יש לי זמן לצייר – אני מוצאת שזו פעולה כיפית וכמעט מדיטטיבית עבורי, אוהבת גם לשיר במקלחת ולקנות בגדים בחנויות יד שניה, בעיקר את ההרגשה שמצאתי משהו מיוחד באמת.


יש חלומות שטרם הגשמת?
השנה אני רוצה להוציא לאור את ספרי השני "31 ימים לאושר" שידבר על מסע של אם צעירה בדרך אל האושר. כבר יש רעיון, דמות ראשית מקסימה, חברות הכי טובות ואמא מעניינת… עכשיו רק צריך זמן והשראה מרוכזת לכתוב את כל זה.
יש לי גם פרויקט שירי ילדים, "העונה החמישית", שאני רוצה שיולחן ויעשה שמח להרבה ילדים והורים. שני שירים כבר הולחנו, אבל יש עוד 10 שמחכים למנגינה.


מה את הכי אוהבת לעשות?
הכי אני אוהבת לטייל ולהכיר מקומות, אנשים ותרבויות חדשות. נהנית לטעום מאכלים טעימים שלא הכרתי, ולחגוג את החיים כמה שאפשר. אני אוהבת ללמוד, לחקור, ולכתוב את התובנות.


ממה את סולדת?
צרות עין. אני חושבת שהעולם הוא גדול ויש מקום לכולם להגשים חלומות ורצונות. אם נעזור אחד לשני להשיג את מה שאנחנו רוצים יהיה לכולנו אישית וקולקטיבית טוב יותר. חבל לבזבז אנרגיות על קנאה באחרים, עדיף בזמן הזה לחשוב איפה אנחנו יכולים להיות יצירתיים ואמיצים יותר כדי להגשים את מטרותינו – ואז בתקווה גם להיות שמחים וקצת יותר מאושרים.

See Also

ספרי לי קצת על בלוג, למה החלטת לפתוח אותו, איזו כתבה את הכי אוהבת?
אני אוהבת לכתוב, לטייל ולהמליץ לאנשים שאני אוהבת על דברים כיפיים כדי שיוכלו להנות גם. החלטתי לשלב את כל הטוב הזה ולפתוח בלוג פנאי איכותי, שבו אני ממליצה על טיולים, סיורים, חוויות קולינריות מיוחדות, ספרים, סדרות ואירועי תרבות מיוחדים. הבלוג סיפק לי חוויות ייחודיות שלא הייתי מגיעה עליהן בלעדיו
אני מקווה שהבלוג ימשיך לספק לי חוויות מדהימות – ושאני אוכל להמשיך לחלוק המלצות פנאי איכותי עם קוראיי.

רצינו גם להגיד תודה מיוחדת לעדי, ניראה לנו שאנחנו עם המערכת עושים גיחה לאילת בעקבותיה
https://chicklist.co.il/eilat/

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן