הזוכה הגדולה בתחרות מלכות היופי לניצולות שואה 2021 היא סלינה שטיינפלד בת ה-86 מחיפה

הערב התקיימה במרכז המדיה והכנסים של מוזיאון ידידי ישראל תחרות מלכות היופי לניצולות שואה שהפיקה עמותת יד עזר לחבר בשיתוף מוזיאון ידידי ישראל בה הוכתרה סלינה שטיינפלד בת ה-86 מחיפה למלכת היופי.

צילום: יוסי זמיר


עם זכייתה סיפרה סלינה בהתרגשות כי היא שמחה ומתרגשת מהמעמד והמסר שלה "חייבים להיות חזקים בכל מקום לדעת לשמור על עצמנו והכי חשוב לעזור אחד לשני. לא להשאיר מאחור אנשים אומללים לבד". גם בגילה ממשיכה סלינה להתנדב ולבקר ניצולי שואה לפחות פעם בשבוע
את הפרס העניק לזוכה ד"ר מייק אוואנס, אוהב ישראל ומהאוונגליסטים המשפיעים ביותר בעולם. אוואנס תורם רבות לניצולי השואה מזה שנים רבות ודואגם לצרכיהם הבסיסיים.
מנחי הטקס היו מורן אטיאס וננסי ברנדס. בין השופטות: נציגת הדור השני לניצולי שואה לאה שנירר, הדוגמנית, מלכת היופי של ישראל לשנת 1992 רווית אסף, אירית רחמים, פנינה רוזנבלום, נטלי דדון, רות לבייב יליזרוב, נועה כוכבא – מלכת היופי של ישראל לשנת 2021 וירין בוזגלו נערת ישראל 2021.
הזמר רותם כהן הופיע בהתנדבות מלאה.

מנכ"ל ומייסד "יד עזר לחבר", שמעון סבג ציין כי "קיום התחרות בכל זאת השנה בירושלים היא עוד דרך שלנו ב"יד עזר לחבר" לתת לכמה שיותר ניצולי שואה רגעי נחת ואושר בערוב ימיהם, אני שמח ונרגש לקיים אירוע מרגש זה למרות הכל ובהתאם להוראות התו הירוק במרכז המדיה והכנסים שבמתחם מוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים. ד"ר מייק אוואנס תורם רבות לניצולי השואה. ממש לאחרונה השיק את בית הארחה לניצולי שואה בירושלים בעלות של כעשרה מיליון ש"ח המאפשר אירוח מלא לניצולי שואה בירושלים. ד"ר אוונס פועל למען ניצולי השואה ותורם באופן שוטף מזה שנים".

צילוםL יוסי זמיר

המתמודדות התכוננו לתחרות מספר שבועות, לשלב הגמר של התחרות הגיעו 10 ניצולות שואה שגילן נושק ל-80, 90 ואף יותר, כולן גיבורות ואמיצות ששרדו את תופת מחנות ההשמדה, ניצחו את השואה וזכו לכבוד של מלכות יופי של ממש עם הסרט המסורתי, כתר, זר פרחים ושורה של מתנות. מטרת התחרות היא לשמח ולהגשים חלום לנשים גיבורות שורדות שואה שירגישו פינוקים ותשומת לב ויכניסו שמחה לחייהן.

See Also

מוזיאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו, לאורך כל השנים החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות, ועד ימינו אנו.
המוזיאון מספק למבקר חוויה ויזואלית ורגשית ומוביל אותו אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים שלא נראו קודם בארץ.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן