הפיה השחורה ברחובות תל אביב

עולם הבלוגרינג בישראל מלא בכאלה שבאמת מובילים וכאלה שקצת פחות.
מדי פעם ננסה להכיר לכם נשים מדהימות, משפיעניות רשת שמובילות קבוצות ענק, בלוגים מעניינים וכאלה שלא פוחדות להגיד את האמת גם אם הן משלמות על זה מחיר.
גילוי נאות, את אביגיל לאפין גרא אני מכירה המון שנים, היא חלק בלתי נפרד מעולם הבלוגרינג הישראלי.
אני מזמינה גם אותכם להכיר את הפיה השחורה של תל אביב ואני מבטיחה לכם היא מרתקת.

אביגיל לאפין גרא, נשואה באושר פלוס ילדה בת 5. מנהלת שיווק, משפיענית רשת ובעלת אתר בשם מדריך הצרכנות.

צילום אלבום אישי

חוץ מלהשפיע ברשת, יש לך עוד תחביבים?
הובי- ציור ורישום- אני מציירת באקריליק וגם מציירת בדיו או פחם, לטייל בארץ, לכתוב באתר שלי- מדריך הצרכנות https://avigailapin.com/

יש חלומות שטרם הגשמת?
החלום הכי גדול שלי הוא לנסוע לאוסטרליה. הייתי שם לפני המון שנים ומאז אני רק רוצה לחזור. אם הייתי יכולה הייתי מהגרת לשם לצמיתות.

מה את הכי אוהבת לעשות?
אני הכי אוהבת לטייל עם הבת שלי בתל אביב ולהראות לה בניינים מיוחדים ולספר לה על אדריכלות ושימור, היא לומדת מהר וממש מתעניינת בנושא. ללכת לגני שעשועים ולשמוע אותה צוחקת ונהנית, לשחק איתה ולקנח בגלידה. מצד שני אני אוהבת לצאת בערב עם חברות, לשבת בבר ולשתות כל מיני קוקטיילים מיוחדים ולצחוק ולעשות שטויות.

ממה את סולדת?
אני הכי סולדת מאנשים טרחנים שמחפשים להעיר או להתווכח על דברים שהם לא מבינים בהם, רק לשם הויכוח. 

See Also

ספרי לי קצת על "חיים בסרט – ממליצים"
זו הקבוצה שלי בפייסבוק . זו קבוצה שנועדה להמלצות אובייקטיביות על סדרות וסרטים, וזה בדיוק מה שקורה שם. יש בה מעל 35,000 חברים והפעילות מאוד חיה ונושמת. אני גאה לומר שאני הראשונה שהמלצתי בארץ על משחקי הדיונון ונטרפתי על הסדרה. ביום שהיא יצאה כבר סיימתי מחצית ממנה. זו אחת הסדרות הכי משוגעות וטובות שראיתי. בנוסף גם יזמתי את נושא "שגרירי הקבוצה" שאני שולחת לקולנוע והם זוכים להקרנות טרום בכורה ולאחר מכן הם כותבים ביקורת בלעדית בקבוצה. 
לינק לקבוצה:
https://www.facebook.com/groups/881870945262655

יש עוד דברים רבים שהיא לא סיפרה על עצמה, היא צינית אבל בטוב טעם, אוהבת מסעדות בעיקר כאלה שמגישות בשר, חולה על חנויות וינטאז', ורק לאחרונה הצליחה לצאת לדייט עם בן זוגה לבד בלי הילדה.

View Comments (0)

Leave a Reply

דילוג לתוכן